PIKAPAS NUSPRENDĖ TAPTI CIVILIZUOTESNIS IR LENGVIAU PRITAMPANTIS MIESTE.
Kas tai?
„Mitsubishi“ pagamino pikapą, kuo panašesnį į kasdienį visureigį. Meluotume, jei sakytume, kad jai nepavyko. Chromuoti elementai, lieti ratlankiai ir stilizuota bagažo apdaila bent jau iš išorės daro jį civilizuotesnį.
Vairavimas
Naujasis 2,4 litro variklis dabar kiek triukšmingesnis, nes pagamintas iš aliuminio. Vis dėlto jo 180 AG be vargo dorojasi su didele mase, o posūkiuose L200 puikiai kontroliuojamas. Svarbu, kad jo apsisukimo plotis mažesnis nei 6 metrai, ir tai padės mieste.
Interjeras
Viduje gausu kieto plastiko, bet tai padaryta galvojant apie ilgaamžiškumą. Gale sėdintys keleiviai nesiskųs keliųskausmu, o esant būtinybei čia tilps 3 suaugę žmonės.
Nauda
Jis tapo draugiškesnis vairuotojui ir taupesnis, taip pat gali tempti ir vežti kiek daugiau nei 4 tonas krovinio.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Invite“, „Intense“, „Instyle“
Varikliai Dyzeliniai 2.4 154 AG, 2.4 180 AG
Matmenys I, P, A (mm): 5285, 1815, 1780
Garantija 5 metai
NCAP 4/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
„2.4 Instyle 4WD“ Kaina 30 916 €
Galia 180 AG
Sukimo momentas 430 Nm
Degalų sąnaudos 7,2 l/100 km
CO2 189 g/km
0–100 km/val. per 10,4 sek.
Didžiausias greitis 177 km/val.
KONKURENTAI
„Nissan Navara“ „Volkswagen Amarok“ „Isuzu D-Max“
TG KORTA
„Nissan“ ką tik Lietuvoje pristatė dar civilizuotesnę „Navarą“.
KAINA
Nuo 25 348 € iki 30 916 €
VERDIKTAS 7/10
UŽ: erdvu sėdintiems gale, užmiesčio keliuose nesiūbuoja ir yra lengvai nuspėjamas.
PRIEŠ: didelis ekranas veikia ir atrodo kaip pirktas aksesuarų parduotuvėje, bet ne gamintojos atstovybėje.
Puikus pasirinkimas ieškantiems tarpinio varianto tarp darbinio ir kasdienio automobilio.