ŠVIESMEČIAIS ATITRŪKĘS NUO PIRMTAKO, TAČIAU VIS DAR TOKS PAT NUOBODUS.
Kas tai?
Mažas šeimos automobilis. Jei ieškote daugiau erdvės, patartume pasižvalgyti segmentu aukščiau. Iki naujojo „Hondos Jazz“ pasirodymo jis buvo kalno karalius, o dabar atrodo kaip seniena.
Vairavimas
Ilga ratų bazė užtikrina stabilumą, bet vairavimas įspūdį paliks nebent niekada prie vairo nesėdėjusiam paaugliui. Siūlome rinktis nuotaikingą ir taupų 1,5 litro dyzelinį variantą, turintį „Renault“ genų.
Interjeras
Viduje erdviau, nei gali pasirodyti iš išorės. Ir tai dar ne viskas. 437 litrų bagažinės talpa išauga trigubai, vos nulenkus galines sėdynes. Pagal japonišką surinkimo kultūrą klavišai ir paviršiai savo funkcijas atliks kone amžinai.
Nauda
Dėl „Note“ neturėsite daug rūpesčių. Tiek sąnaudos, tiek emisija neliūdins nei piniginės, nei motinos gamtos.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Acenta“, „Acenta Plus“, „Visia“, „Visia City“, „Tekna“
Varikliai Benzininiai 1.2 80 AG, 1.2T 98 AG; dyzelinis 1.5 90 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4100, 1695, 1530
Garantija 3 metai
NCAP 4/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
„1.5 dCi Tekna“ Kaina 17 560 €
Galia 90 AG
Sukimo momentas 200 Nm
Degalų sąnaudos 3,6 l/100 km
CO2 93 g/km
0–100 km/val. per 11,9 sek.
Didžiausias greitis 179 km/val.
KONKURENTAI
„Renault Captur“ „Hyundai ix20“ „Honda Jazz“
TG KORTA
Japonai tai japonai, tad kodėl neišbandžius linksmuolio „Toyotos Aygo“?
KAINA
Nuo 11 660 € iki 17 560 €
VERDIKTAS 5/10
UŽ: gerokai patobulėjęs, siūlantis daug išmaniųjų patogumo ir saugumo funkcijų.
PRIEŠ: nedžiuginanti išvaizda ir savo pasaulėlyje užsidarę varikliai.
Puikiai užpildo nišą tarp miesto mažylio ir šeimos automobilio, tačiau dabar gerokai nusileidžia pagrindiniam konkurentui „Hondai Jazz“.