Meniu
Prenumerata

penktadienis, lapkričio 22 d.


Nissan Pulsar

NISSAN PULSAR - PUIKUS, IŠSKYRUS TAI, KAD YRA BESIELIS, NUOBODUS IR NETEIKIA DŽIAUGSMO.

Kas tai?

Bendrovė nutraukė hečbekų gamybą ir ėmėsi miesto SUV. Šie sulaukė tokios sėkmės, kad į nokautą pasiuntė likusius pasaulio hečbekus ir sedanus. Ko ši gamintoja gali imtis dar? Ogi naujo hečbeko… „Nissan Almera“ paaukota ant rinkodaros laužo, kad planetą užkariautų „Qashqai“ ir „Juke“ krosoveriai. Dabar hečbekas grįžta su kosminiu vardu NISSAN PULSAR. Jis magiškai skamba tik Europos vairuotojams, nes taip kitose rinkose buvo vadinami lietuviams gerai pažįstami „Sunny“ ir „Almeros“ modeliai. Jie privalėjo grįžti į hečbekų rinką, nes čia laukia ne tik šeimos su mažamečiais, bet ir bendrovės, kurioms, atsigaunant ekonomikai, reikia praktiško automobilių parko. Dėl išskirtinės erdvės ant galinių sėdynių NISSAN PULSAR gali tikti taksi paslaugas teikiančioms įmonėms ir transporto nuomos bendrovėms.

Vairavimas

Plačių pritaikymo galimybių neatspindi variklių gama. 1,2 litro benzininis motoras yra tylus ir šiuolaikiškas. Mieste jis bus itin judrus, tačiau iš jo išvažiavus prasideda nesklandumai, nes siekiant ekonomiškumo čia sumontuotos labai ilgos pavaros ir variklis tampa vangus. Žinoma, galima rinktis puikų 1,5 litro dyzelinį motorą, pasiekiantį net 260 Nm sukimo momentą. Taupumas atpirks lengvą kalenimą, tačiau jis atsieis beveik pustrečio tūkstančio eurų daugiau. Galingiausias 190 AG benzininis agregatas įpučia papildomo žavesio, bet tikrai nepakeičia NISSAN PULSAR“ esybės. Ilga ratų bazė NISSAN PULSAR daro lengvai prognozuojamą. Vis dėlto jis džiaugsmu neapdovanos. Jo misija – pasiūlyti net menkiausių pastangų nereikalaujantį važiavimą. Vaizdas iš viršaus, avarinis stabdymas ir aklosios zonos perspėjimo sistema yra tikri pagalbininkai mieste.

Interjeras

Sukurti ir pagaminti vidaus dizainą užtruko lygiai tiek pat (jei ne trumpiau), kiek parašyti šią pastraipą. Išradingumo pėdsakų nerasite, nebent esate 1748 m. negyvenamoje saloje. Kietus plastikus bando nustelbti tarsi pakilusi centrinė konsolė, o visi klavišai čia sumontuoti aiškiai ir lengvai valdomi. Tačiau reikia įsitaisyti ant galinės sėdynės, kad suprastumėte, kodėl perkate NISSAN PULSAR. Neabejotinas segmento lyderis šiuo klausimu, o vietos čia tiek, kad galima surengti nedidelį teniso turnyrą. „Nissan“ į šią rinką atnešė šiek tiek prabangos, todėl apie vietą keliams ir galvai kalbėti net nebūtina.

Nauda

NISSAN PULSAR nepakenks tiek nervų sistemai, tiek piniginei. Žinoma, jei sukąsite dantis ir nusipirksite dyzelinį variantą. Jis bus smagus vairuoti ir neturėtų peržengti 4 l/100 km sąnaudų ribos. Beje, 1,5 litro dyzeliniai varikliai itin vertinami antrinėje rinkoje, todėl neturėsite didesnių bėdų dėl išliekamosios vertės.

VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „Visia“, „Acenta“, „N-Connecta“, „N-Connecta R“, „Tekna“, „Tekna R“ Varikliai Benzininiai 1.2T 115 AG, 1.6T 190 AG; dyzelinis 1.5 110 AG Matmenys I, P, A (mm): 4387, 1768, 1520 Garantija 3 metai NCAP 5/5

MŪSŲ PASIRINKIMAS

„1.5 dCi Acenta“ Laipteliu aukštesnis nei bazinis modelis, tačiau neturi aklosios zonos stebėjimo sistemos. Visgi liksite patenkinti varikliu. Kaina 20 190 € Galia 110 AG Sukimo momentas 260 Nm Degalų sąnaudos 4,1 l/100 km CO2 94 g/km 0–100 km/val. per 11,5 sek. Didžiausias greitis 190 km/val.

KONKURENTAI

„Škoda Octavia“ „Kia Cee’d“ „Peugeot 308“

TG KORTA

„Škoda Yeti“ taip pat pasižymi erdvumu ir teiks daugiau džiaugsmo.

KAINA

Nuo 15 190 € (1.2 115 AG „Visia“) iki 23 290 € („1.5 dCi“ 110 AG „Tekna“)  

VERDIKTAS 5/10

UŽ: neišmatuojama erdvė gale, saugumo sistemų arsenalas ir prognozuojamas valdomumas. PRIEŠ: vis dėlto taip ir nesupratome, ką jis dar, be ilgiausios ratų bazės, įnešė į hečbekų pasaulį. Jokio originalumo. Atsiprašome, „Nissan“, bet mes tavęs nesupratome.
2017 01 01 12:00
Spausdinti