Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, balandžio 25 d.


Opel Astra

NAUJOJI OPEL ASTRA NUSITAIKIUSI TIESIAI Į PREMIUM SEGMENTĄ.

Kas tai?

Kad ir iš kurios pusės pažvelgsi, būsi priverstas pripažinti, kad naujosios K kartos OPEL ASTRA yra velniškai šaunus daiktas. Palyginti su pirmtaku, kokybės ir kiekybės šuolis priverčia atvipti žandikaulį. Užmetus akį į techninius duomenis gali pasirodyti, kad už savo pinigus gaunate mažiau automobilio. Sumenko išoriniai matmenys, sumažėjo masė, jį dabar varo mažesnio tūrio varikliai. Tačiau šie pokyčiai – tik į naudą. Salonas tapo erdvesnis, automobilis važiuoja smagiau, greičiau ir taupiau, yra saugesnis, taip pat gerokai išmanesnis. Dabartinė modelio karta gavo unikalią, tik jai skirtą važiuoklę ir platformą, kurios sutaupo iki 200 kg svorio.

Vairavimas

Išvažiavus į kelią, atsikratyti kilogramai iškart pastebimi: OPEL ASTRA kur kas judresnė ir žvitresnė, bet tuo pat metu išvengia „tuščios skardinės“ efekto ir neatrodo trapi. Ji energingai neria į posūkius, ir apima jausmas, jog pakabos elementams netenka pernelyg plušėti, kad išlaikytų automobilį nesvyruojantį ir neslystantį į vingio išorę. Sumažėjus svoriui, nebereikia didelio tūrio variklių: senąjį 2 litrų dyzelį pakeitė 1,6 litro agregatas, o 1,4 litro atmosferinio keturcilindrio darbą dabar atlieka lengvas 1 litro turbininis benzininis motoras. Optimalus pasirinkimas turbūt bus visiškai naujas 1,4 litro variklis su turbina, pasiekiantis 150 AG. Jo apetitas vos litru ar pusantro didesnis už dyzelių ir, nors skamba monotoniškai, yra gana tylus. Dyzelinių jėgainių galia svyruoja nuo 95 iki 160 AG, benzininių – nuo 100 iki 200 AG.

Interjeras

Salone nebeliko ankstesnius „Opel“ kankinusio mygtukų antplūdžio. Beveik visos funkcijos valdomos raiškiuose jutikliniuose 7 arba 8 colių ekranuose, kurie palaiko tiek „Android Auto“, tiek „Apple CarPlay“ technologijas. Brangesnių versijų pirkėjai gali užsisakyti elektra valdomas odines ergonomines sėdynes su šildymo, vėdinimo ir masažo funkcijomis. Bene labiausiai išsiskirianti naujosios „Astros“ ypatybė – ilgas ir turiningas papildomos įrangos sąrašas. Pirkėjai dabar gali rinktis tokius technologinius žaisliukus, kurie anksčiau buvo prieinami tik dviem ar net trimis pakopomis brangesnių modelių savininkams.

Nauda

Jei nemažai laiko praleidžiate užmiestyje, jokiu būdu nepagailėkite 1110 eurų „Intellilux“ žibintams. Juose sumontuota 16 šviesdiodžių segmentų, kurie, vertindami priekinio stiklo viršuje įtaisytos kameros duomenis, įsijungia ir išsijungia nepriklausomai vienas nuo kito. Ateityje astrų savininkai galės naudotis „OnStar“ sistema, vienu mygtuko spustelėjimu užtikrinančia „Wi-Fi“ ryšį, automatinį pagalbos iškvietimą nelaimės atveju ar galimybę paskambinti į „Opel“ informacijos centrą.

VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „Selection“, „Enjoy“, „Innovation“, „Dynamic“ Varikliai Benzininiai 1.0T 105 AG, 1.4 100 AG, 1.4T 125 AG, 1.4T 150 AG, 1.6T 200 AG; dyzeliniai 1.6 95 AG, 1.6 110 AG, 1.6 136 AG, 1.6 160 AG Matmenys I, P, A (mm): 4021, 1736, 1481 Garantija 4 metai, 120 000 km NCAP 5/5

MŪSŲ PASIRINKIMAS

1.4T „Innovation“ Benzininis motoras dirba itin tyliai, o įrangos komplekte rasite viską, ko reikės patogiai važinėti kasdien. Kaina 20 409 € Galia 150 AG Sukimo momentas 245 Nm Degalų sąnaudos 5,5 l/100 km CO2 128 g/km 0–100 km/val. per 8,3 sek. Didžiausias greitis 215 km/val.

KONKURENTAI

„Volkswagen Golf“ „Ford Focus“ „Renault Megane“

TG KORTA

„Citroën Cactus“. Labiau krosoveris nei hečbekas, gatvėje atkreips kur kas daugiau žvilgsnių nei OPEL ASTRA.

KAINA

Nuo 14 611 € (1.4 100 AG „Selection“) iki 21 619 € (1.6D 160 AG „Innovation“)  

VERDIKTAS 9/10

UŽ: efektyvūs varikliai, galybė technologinių žaisliukų, piniginės nedraskančios kainos. PRIEŠ: „Astros“ hidraulinės automatinės transmisijos neprilygsta dviejų sankabų agregatams. Vienas geriausių gaminių savo klasėje. Trūkumų tenka ieškoti su didinamuoju stiklu.
2017 01 01 12:00
Spausdinti