MAŽOJI OPEL CORSA ĮTIKINAMAI VAIDINA DIDELĮ AUTOMOBILĮ. UŽ PIRMTAKĘ ŠAUNESNĖ VISOSE SRITYSE.
Kas tai?
Penktos kartos OPEL CORSA – visiškai naujas modelis, tačiau inžinieriai ir dizaineriai nusprendė išsaugoti geriausias ketvirtos kartos ypatybes: pakankamą salono erdvę, kompaktiško dydžio kėbulą ir dailias jo formas (beje, trejų ir penkerių durų modelių skirtingos), bet atsisakė senųjų mechaninių, elektros ir interjero komponentų. Taigi, OPEL CORSA išlaikė tą pačią platformą, kėbulo skeletą ir net langus, tačiau gavo visiškai naują važiuoklę, pakabą ir kėbulo dalis. Priekiniai bei galiniai žibintai išdėstyti ne vertikaliai, bet horizontaliai – taip automobilis tapo vizualiai platesnis. Variklių ir įrangos versijų įvairovė gali susukti smegeninę. Pigiausiose jų nėra net kondicionieriaus, užtat kai kurios turi LED dienos šviesos žibintus ir ksenono lemputes.
Vairavimas
OPEL CORSA pasidavė darbinio tūrio mažinimo vajui ir gavo absoliučiai naują turbininį benzininį 1 litro trijų cilindrų variklį. Galima rinktis iš dviejų jo versijų – 90 arba 115 AG, abi pasiekia 170 Nm sukimo momentą. Patys taupiausi klientai nuo šiol gali užsisakyti 1,4 litro 90 AG motorą su suskystintųjų dujų (LPG) įranga – vidutinės dujų sąnaudos siekia vos 7 l/100 km. OPEL CORSA važiuoja lyg kur kas didesnis automobilis. Pakaba veikia solidžiai, ir nejaukiai nesijausite net visu greičiu skriedami Vokietijos autobanais. Vieno litro motoriukas – tikra uoga. Jis vienintelis savo klasėje turi balansinį veleną, tad visame sūkių diapazone dirba švelniai lyg šilkinis ir fantastiškai tyliai. Siūlomi ir 75 bei 95 AG (šio sąnaudos siekia vos 3,2 l/100 km) dyzeliniai agregatai, o didžiausiems nutrūktgalviams skirta 210 AG OPC versija.
Interjeras
Viduje daug kas pasikeitė, ir permainos – tik į gera. Viskas atrodo kiek santūriau, tačiau juntamai kokybiškiau nei ankstesnės kartos „Corsoje“. Be to, salonas stebėtinai erdvus. Didžiausia naujiena – vos 429 eurus kainuojantis 7 colių „Intellilink“ ekranas, prie kurio prijungę išmanųjį telefoną naudositės jo navigacijos sistema. Galima užsisakyti ir pagalbinių vairuotojo sistemų – aklosios zonos perspėjimo, automatinio parkavimo, automatinių žibintų, perspėjimo apie gresiantį susidūrimą, kelio ženklų nuskaitymo ir kt. – paketą.
Nauda
Penkerių durų versijos už tridurius variantus brangesnės vos keliais šimtais eurų. Nesiūlome dyzelinių variantų – jie kainuoja apie 1,5 tūkst. brangiau už benzininius analogus. Bene idealiausias pasirinkimas – pajėgesnė 1 litro motoro versija. Ji taupi ir galinga. Nepagailėkite pinigų „Intellilink“ jutikliniam ekranui – jis padidins automobilio vertę parduodant, o iki tol pigiai gausite navigacijos sistemą.
VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Selection“, „Color Edition“, „Enjoy“, „Drive“, „Cosmo“, OPC
Varikliai Benzininiai 1.0T 90 AG, 1.0T 115 AG, 1.2 70 AG, 1.4 90 AG, 1.4 90 AG LPG, 1.4T 100 AG, 1.6T 210 AG; dyzeliniai 1.3 75 AG, 1.3 95 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4021, 1736, 1481
Garantija 4 metai, 120 000 km
NCAP 4/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
„1.0 5dr Drive“ Kainų kopėtėlėmis aukštyn OPEL CORSA gali kabarotis itin sparčiai. Nepersistenkite rinkdamiesi gausią papildomą įrangą.
Kaina 14 097 €
Galia 115 AG
Sukimo momentas 170 Nm
Degalų sąnaudos 4,9 l/100 km
CO2 115 g/km
0–100 km/val. per 10,3 sek.
Didžiausias greitis 195 km/val.
KONKURENTAI
„Volkswagen Polo“ „Peugeot 208“ „Ford Fiesta“
TG KORTA
„Honda Jazz“. Kur kas brangesnis, tačiau praktiškumu lenkia klase aukštesnius varžovus.
KAINA
Nuo 9999 € (1.2 70 AG „Selection“) iki 20 600 € (1.6 210 AG OPC)
VERDIKTAS 7/10
UŽ: erdvus salonas, gausus variklių pasirinkimas, dieviškas trijų cilindrų motoras.
PRIEŠ: seni atmosferiniai varikliai. Su kai kuriais motorais siūloma tik robotizuota automatinė dėžė.
OPEL CORSA įtikinamai vaidina kur kas didesnį automobilį. Įmonių vadybininkai gali džiūgauti.