PEUGEOT TURI ATGAUTI POZICIJAS MIESTO AUTOMOBILIŲ RINKOJE. PEUGEOT 208 TAI DARO IŠSIJUOSĘS.
Kas tai?
„Peugeot“ pagaliau atrado naują burtažodį miesto automobilių rinkoje, kurios kelrode žvaigžde kažkada buvo. PEUGEOT 208 pakeičia labai vidutinį buvusį 207 modelį ir atrodo, kad dizainu jis stengiasi atkartoti 205 laidos linijas, bet pateikia labai įdomių ateities įžvalgų. Vidutiniškumas iškeliavo ir jo vietą užėmė ambicingi bruožai, kurie tapo pagrindine aplinkinių dėmesio traukos detale. Gamintoja 2015 m. patobulino šį modelį, todėl reikia tikėtis kiek smailesnės nosies, keleto naujų variklių ir jų naujinių bei netikėtų spalvų ir ratlankių derinių.
Vairavimas
Ši dalis bene svarbiausia, nes pasaulyje liko gana nedaug žmonių, pamenančių, koks neišpasakytai sklandus buvo 205 ir koks nuobodus liko 207 modelis. PEUGEOT 208, rodos, sužydėjo. Jis itin judrus ir už tai reikia dėkoti naujai svorio metimo programai. 100 kg atsikratęs mažylis sklandžiai važiuos net prasčiausiais keliais ir visais įmanomais būdais bandys įrodyti, kad yra didesnis. Pakaba prancūziškai komfortiška, tačiau posūkiuose išlieka standi. Variklių gamoje atsirado burzgiantis 1,2 litro 110 AG tricilindris. Azartu jis gerokai pranoks standartinį 82 AG variklį, tačiau vairas taip aštriai kaip motoras nereaguos. Automatinė pavarų dėžė taip pat kartais pamiršta savo egzistencinę prasmę, todėl tenka priminti papildomu rankiniu perjungimu. Tai reiškia tik viena – kol kas „Ford Fiestos“ karūnos PEUGEOT 208 nenugvelbė.
Interjeras
Itin mažas vairas kelia keistą jausmą, tačiau viską nustelbia pergalvota ergonomika. Svirtelės ir mygtukai lengvai pasiekiami. Jutiklinis ekranas turi didžiules piktogramas ir nedaug funkcijų, tad nenukreipia vairuotojo dėmesio nuo pagrindinės veiklos. Šią gali trikdyti nebent sėdynės. Įsėsti ir išlipti – vienas malonumas. Vis dėlto aštresniuose posūkiuose trūksta šoninio palaikymo, todėl tenka kiek labiau įsitempti. Gamintoja teigia, kad ne tik suteikė daugiau vietos gale sėdintiems ir bagažui, bet ir gerokai atnaujino salono medžiagas. Jos prabangesnės nei pirmtako.
Nauda
Palyginti žemas kainas papildo mažos degalų sąnaudos ir emisija. Trijų cilindrų benzininiai varikliai sunaudos iki 4,5 l/100 km, o dyzelinės jėgainės į aplinką išmes ne daugiau nei 95 g/km CO2. Bendrovės teigimu, tai geriausias rezultatas rinkoje. Visos šios ypatybės ir rūpestis gamta puikiai dera su gera surinkimo kokybe. Tik laikykitės kuo atokiau nuo pigiausio modelio be jutiklinio ekrano.
VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Access“, „Active“, „Active Plus“, „Allure“
Varikliai Benzininiai 1.0 68 AG, 1.2 82 AG, 1.2T 110 AG; dyzeliniai 1.6 75 AG, 1.6 100 AG
Matmenys I, P, A (mm): 3973, 1739, 1471
Garantija 3 metai
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
„1.2 Turbo PureTech ActivePlus“ Trijų cilindrų variklis su turbina pakels nuotaiką net niūriausią dieną. Taip pat jis galimas tik su „ActivePlus“ komplektacija, o joje yra patogi informacinė sistema.
Kaina 13 915 €
Galia 110 AG
Sukimo momentas 205 Nm
Degalų sąnaudos 4,5 l/100 km
CO2 104 g/km
0–100 km/val. per 9,8 sek.
Didžiausias greitis 190 km/val.
KONKURENTAI
„Volkswagen Polo“ „Ford Fiesta“ „Renault Clio“
TG KORTA
Interjero prabangos lygį galite rinktis iki aukštumų. Tačiau tokiu atveju dar reikėtų apžiūrėti „Audi A1“.
KAINA
Nuo 9952 € („1.0 PureTech“ 68 AG „Access“) iki 17 847 € („1.6 BlueHDI“ 100 AG „Allure“)
VERDIKTAS 7/10
UŽ: azartiškas variklis neatrodo kaip svetimkūnis gana prabangioje pakuotėje.
PRIEŠ: vairas ir pavarų dėžė azartiškumu dar nusileidžia varikliui.
„Peugeot“ turi aštrų ir patogų ginklą prasibrauti į teritorijas, kurias buvo apleidęs.