PEUGEOT 308 GTi - GREITAS IR VIKRUS, TAČIAU KONKURENTAI UŽ PANAŠIĄ SUMĄ SIŪLO DAUGIAU ADRENALINO.
Kas tai?
Karštųjų „Peugeot“ hečbekų renesansas – prancūzai atgavo gyvenimo džiaugsmą po to, kai jį buvo visiškai praradę nutraukus „106 / 205 / 306 GTi“ gamybą. PEUGEOT 308 GTi yra smagus daikčiukas, bet jo laukia sunkių išbandymų ruožas, kuriame tyko nepaprastai rimti varžovai, tokie kaip „VW Golf GTI“ ar „Seat Leon Cupra“. Aišku, čia rasite visus būtinus atributus: raudonus apdailos akcentus, dvigubus išmetimo vamzdžius, tas tris magiškas raideles ant bagažinės dangčio ir subtiliai pakeistą dizainą. Siūlomos dvi PEUGEOT 308 GTi versijos – 250 ir 270 AG. Tiesa, pirmoji negavo išmaniojo priekinio diferencialo, be to, vakarėlyje, į kurį šis prancūzas ir šiaip gerokai vėluoja, pirmenybė teikiama didesnei galiai, tad 250 AG modelis, regis, nelabai reikalingas.
Vairavimas
Tai, kaip „GTi“ į priekinius ratus sugeba be vargo patiekti visas 270 AG, dažnai priverčia iš nuostabos kilstelti antakį. Netgi neturint specialios matavimo įrangos lengva įtikėti, kad iki 100 km/val. jis išties pagreitėja per 6 sekundes. Standi pakaba pasižymi prancūziškiems modeliams būdingu valdymo kontrolės ir subtilumo deriniu, o važiavimo komfortu jam nesugeba prilygti nė vienas tiesioginis varžovas. Dėl to riboto slydimo diferencialo niekuomet nepritrūksite sukibimo. 1,6 litro turbininis motoras traukia nenuilsdamas, tik jam nepamaišytų papildoma charizmos dozė. Spustelėjus „Sport“ mygtuką, per garsiakalbius pasigirsta sintetinis motoro garsas. To daryti neverta. Įjungus šį režimą, prietaisų skydelio ciferblatai nusidažo raudona spalva, ir nebematysite, nuo kokios žymos prasideda raudonų tachometro sūkių riba. Kvaila.
Interjeras
Kaip ir visuose dabartiniuose „Peugeot“, viduje smagu leisti laiką. Medžiagų kokybė ir surinkimas nenusileidžia vokiečiams, o kai kur net juos lenkia. Erzina tik kelios smulkmenos: aukščiau pakeltas vairaratis užstoja ciferblatus, o kelių lygių meniu turintis ekranas yra pavyzdys, kaip galima apsunkinti paprasčiausius dalykus. Vien norint pakeisti salono temperatūrą, jį tenka spaudyti keletą kartų. Faktą, kad sėdite „GTi“ versijoje, išduoda raudoni interjero akcentai, šen ir ten pūpsantys ženkleliai bei pakankamai patogios ir gerą šoninį palaikymą suteikiančios sportinės sėdynės.
Nauda
Galite pamiršti mūsų paburnojimus, nes PEUGEOT 308 GTi išties nepaprastai smagus ir praktiškas karštasis hečbekas, vertas būti viename būryje su šio segmento geriausiais. Didžiausia kliūtis, kurią jam teks įveikti, norint prisibrauti iki klientų, yra kaina. Ji prilygsta „Leon Cupros“ ir vos keletu tūkstančių mažesnė už galingesnio ir visais ratais varomo „Focus RS“ ar aštraus lyg skalpelis „Civic Type-R“. Nors „GTi“ geras, jis nėra toks geras.
VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „GTi 250 by PS“, „GTi 270 by PS“
Varikliai Benzininiai 1.6T 250 AG, 1.6T 270 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4253, 1804, 1446
Garantija 5 metai, 100 000 km
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
PEUGEOT 308 GTi 270 by PS Kas norės turėti silpnesnį modelį, kai 270 AG versija kainuoja vos šiek tiek daugiau? Ją verta rinktis vien dėl sumanaus diferencialo.
Kaina 30 149 €
Galia 270 AG
Sukimo momentas 330 Nm
Degalų sąnaudos 6 l/100 km
CO2 139 g/km
0–100 km/val. per 6 sek.
Didžiausias greitis 250 km/val.
KONKURENTAI
„Seat Leon Cupra“ „Honda Civic Type-R“ „Ford Focus RS“
TG KORTA
„Mazda“ ką tik pristatė MX-5 kietu stogu. Jis nebus toks greitas ir praktiškas, tačiau suteiks begalę smagių potyrių.
KAINA
Nuo 27 124 € (1.6T 250 AG „GTi 250 by PS“) iki 30 149 € (1.6T 270 AG „GTi 270 by PS“)
VERDIKTAS 7/10
UŽ: praktiškas, dailus ir greitas. Puikus valdymo kontrolės ir subtilumo derinys.
PRIEŠ: visi konkurentai pasižymi tokiomis pat ypatybėmis. „Peugeot“ beveik neturi kainos pranašumo.
„Peugeot“ grįžo į karštųjų hečbekų vežėčias. Kadangi PEUGEOT 308 GTi turi grumtis R ir RS apsuptyje, užduotis nelengva.