KOL KAS GERIAUSIAS „PEUGEOT“ HEČBEKAS: NUGLUDINTAS, KOMFORTIŠKAS IR SKLANDUS.
Kas tai?
Pamirškite senąjį to paties pavadinimo modelį. 308 gavo šviežią platformą, naują interjerą ir yra pasiruošęs kovai. Su vokiečiais ir amerikiečiais. Arba su „VW Golf“ ir „Ford Focus“. Kaip jums patogiau.
Vairavimas
308 palengvėjo 140 kg, o ratų bazė kiek pailgėjo, tad jis tapo komfortiškesnis ir geriau valdomas vienu metu. Tiesa, posūkiuose, jei pradėsite reikalauti daugiau, jis pradės siūbuoti ir primins saulėje paliktą šaltieną.
Interjeras
„Peugeot“ atsikratė gausybės klavišų ir dabar viską galima valdyti jutikliniame ekrane. Už mažo vairo esanti sūkių rodyklė kyla prieš laikrodžio rodyklę. Pastebimi ir labai geri pokyčiai!
Nauda
Bazinis variantas su 1,2 litro benzininiu varikliu bus beveik 3000 eurų pigesnis už „Golf“ tokiu pačiu motoru. Tačiau patariame rinktis taupų dyzelį ir paišlaidauti bent jau „Active Plus“ komplektacijai.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Access“, „Active“, „Active Plus“, „Allure“
Varikliai Benzininiai 1.2 82 AG, 1.2T 110 AG, 1.2T 131 AG; dyzeliniai 1.6 99 AG, 1.6 120 AG, 2.0 150 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4253, 1804, 1457
Garantija 3 metai
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
„1.6 BlueHDI Active Plus“ Kaina 17 444 €
Galia 120 AG
Sukimo momentas 300 Nm
Degalų sąnaudos 3,1 l/100 km
CO2 82 g/km
0–100 km/val. per 9,7 sek.
Didžiausias greitis 196 km/val.
KONKURENTAI
„Volkswagen Golf“ „Renault Megane“ „Opel Astra“
TG KORTA
Girdėjome, kad ir „Renault Megane“ ką tik išvažiavo pro gamyklos duris...
KAINA
Nuo 13 915 € iki 25 712 €
VERDIKTAS 8/10
UŽ: smarkiai pasikeitęs modelis atrodo puikiai ir demonstruoja prabangos užuominas.
PRIEŠ: dinamikos ir komforto pusiausvyra taip ir neatrasta, todėl vingiuotame kelyje teks pasisupti.
„Peugeot“ gerai padirbėjo ir nuo „Golf“ nebeatsilieka šviesmečiais.