MAŽIAUSIAS „PORSCHE“ GAVO MAŽIAUSIĄ VARIKLĮ, BET TAPO GERESNIS.
Kas tai?
Lietuvoje dar galima nusipirkti paskutiniuosius „Cayman“, nes į salonus atkeliauja visiškai nauji „718 Boxster“ keturių cilindrų varikliais. Paskui juos greitu metu turėtų atvykti taip pat kitu vardu pakrikštyti „718 Cayman“.
Vairavimas
Kaip teigia gamintoja, naujasis modelis lygiai (nei daugiau, nei mažiau) 10 proc. greičiau reaguoja į komandas vairu. 2 arba 2,5 litro 4 cilindrų motorai yra lengvi ir galia nenusileidžia didesniems agregatams.
Interjeras
Viduje viskas kaip anksčiau, tik dabar vairuotojai gaus patogesnę informacinę sistemą su „CarPlay“ ir jutikliniu ekranu. Tiesa, navigacija siūloma kaip papildoma įranga.
Nauda
Kol kas Lietuvos nepasiekė pirmieji 718 skaičiumi pažymėti modeliai. Jei svajojote pirkti „Cayman“ ir „Boxster“, dabar ypač palankus metas tai padaryti, nes turėsite daugiau galios derybose dėl pirkinio kainos.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Standard“, S, GTS, GT4
Varikliai Benzininiai 2.0T 300 AG, 2.5T 350 AG, 2.7 275 AG, 3.4 325 AG, 3.4 340 AG, 3.8 385 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4380, 1801, 1281 (1294, 1266)
Garantija 3 metai
NCAP nežinoma
MŪSŲ PASIRINKIMAS
„Boxster S 2.5“
Kaina 67 034 €
Galia 350 AG
Sukimo momentas 420 Nm
Degalų sąnaudos 7,3 l/100 km
CO2 167 g/km
0–100 km/val. per 4,4 sek.
Didžiausias greitis 285 km/val.
KONKURENTAI
BMW Z4 „Audi TT“ „Alfa Romeo 4C“
TG KORTA
Teikiate pirmenybę išvaizdai, bet ne galiai? Būtumėte geras „Alfos Romeo 4C“ savininkas.
KAINA
Nuo 54 329 € iki 86 999 €
VERDIKTAS 9/10
UŽ: dizainas beveik nepasikeitė. Naujasis modelis atrodo nuostabiai. Ypač iš galo.
PRIEŠ: mažylis galėtų puikiai kautis su 911, bet gamintoja neišlaisvina jo potencialo.
Jei turėjote ankstesnį modelį, liksite nustebinti gavusiu 718 ženklelį.