Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, lapkričio 21 d.


Porsche Cayenne
2014-aisiais atnaujintas „Cayenne“ tapo racionalus. Taip, jis gali važiuoti bekele, bet geriausias ypatybes demonstruoja ant asfalto. Posūkiuose ir tiesėse jis elgiasi kitaip nei grynakraujis SUV. Vairavimas itin preciziškas, o „Turbo S“ versija 100 km/val. ribą kirs per 4,1 sekundės. Viduje „Porsche“ demonstruoja rafinuotumą ir atidumą detalėms, o iš 918 perimti bruožai niekad nenusibos. Siūlytume rinktis V8 dyzelinę versiją – tai taupumo ir galios aukso viduriukas, kurio ieškote. Tiesa, Lietuvą neseniai pasiekė prie žemės labiau prisispaudusi GTS versija. 440 AG variklis nėra galingiausias gamoje, tačiau dinamika ir išvaizda nustebins.

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „Diesel“, S, „Diesel S“, „S E-Hybrid“, GTS, „Turbo“, „Turbo S“ Varikliai Benzininiai 3.6 420 AG, 3.6 440 AG, 4.8T 520 AG, 4.8T 570 AG; dyzeliniai 3.0 262 AG, 4.2 385 AG; hibridinis 3.0 416 AG Matmenys I, P, A (mm): 4855, 1939, 1705 NCAP nežinoma

KAINA

Nuo 67 881 € iki 169 279 €  

VERDIKTAS 7/10

2017 01 01 12:00
Spausdinti