Meniu
Prenumerata

antradienis, birželio 17 d.


BANDOMASIS VAŽIAVIMAS
„Renault Austral“: automobilis, kuris atpažįsta savo šeimininko veidą
Alfa Auto
Gamintojai
„Renault Austral“.

Kompaktinės klasės krosoveris „Renault Austral“ sulaukė atnaujinimo praėjus vos trejiems metams po debiuto, kai jis pakeitė trumpokai gyvavusį „Kadjar“. O pokyčiai yra kur kas ryškesni nei keletas štrichų, kuriais paprastai padailinami gyvavimo ciklo vidurio sulaukę modeliai. Į ką reikia atkreipti dėmesį?

Kaip jis atrodo?

Pažvelgus iš priekio ar galo galima apsigauti, kad tai jau antros kartos „Austral“. Buvo atsisakyta kablio formos priekinių žibintų, o dienos šviesų blokai, dabar gavę pusės rombo formą, nuleisti žemyn ir įmontuoti bamperyje. Pagrindiniu priekio akcentu tampa tarsi iš deimantų sudarytos variklio grotelės su masyviu logotipu centre.

Taip „Austral“ prisiderina prie naujos „Renault“ dizaino linijos ir tampa gana panašus į šio prancūzų gamintojo SUV flagmaną „Rafale“.

Atnaujintas ir variklio dangtis bei bagažinės durys, taip pat galiniai žibintai, kurių formą sunku apibūdinti, bet jie visiškai nepanašūs į buvusius kablius. Tik žvelgiant iš šono matyti tos pačios kėbulo linijos, bet nauji dizaino elementai „Austral“ paverčia vienu gražiausių C segmento SUV.

Gamintojai
„Renault Austral“.

Pirkėjai taip pat galės pasirinkti dvi naujas spalvas – satino perlo baltą ir ultramarino mėlyną, kuri jau tapo „Rafale“ vizitine kortele, o satino perlo balta ir satino šiferio pilka (už spalvų pavadinimus atsakomybė ten „Renault“ rinkodaros skyriui) yra rezervuota aukščiausiai ir sportiškiausiai „Esprit Alpine“ komplektacijai.

Viduje pasitinka jau įprastas „Renault“ vaizdas su 12 colių vairuotojo ekrano ir vertikaliu 12,3 colio ekranu centrinėje konsolėje (arba 9 colių pigiausiose versijose), skirtu valdyti multimedijos įrangą, navigaciją, klimato kontrolę ir keletą kitų funkcijų.

Vairavome „Esprit Alpine“ versiją, kurioje dominuoja dailiai susiūti odos ir „Ancantara“ odos bei aliuminio elementai.

Ekranai dar neišstūmė visų mygtukų, jų keletą, skirtų valdyti salono vėdinimo ir šildymo funkcijas, surasime po didžiuoju ekranu. Kiek žemiau – didžiulė slankiojanti rankena ir padėklas telefonui įkrauti. Daugelyje kitų automobilių šioje vietoje montuojama pavaroms perjungti skirta svirtis, ratukai ar klavišai, bet „Renault“ svirtį ją paliko prie vairo, kuri atrodo kaip praeities rudimentas.

Gamintojai
„Renault Austral“.

„Austral“ turi erdvę 657 arba 673 (priklauso nuo variklio) litrų bagažinę. Galinės sėdynes suolelis padalintas santykiu 60:40 ir horizontaliai slankioja 16 cm, kas yra retai sutinkama prabanga C segmento automobiliuose. Atlenkiami galinės sėdynės atlošai gali būti fiksuojami trimis pozicijomis.

Priekiniame statramstyje vairuotojo pusėje yra įmontuota kamera, kuri atpažįsta kiekvieną automobilio vairuotoją (prieš tai susikūrusį savo paskyrą) ir automatiškai nustato pamėgtas radijo stotis, sėdynės ir šoninių veidrodėlių poziciją ir keletą kitų funkcijų. Biometriniai duomenys lieka automobilyje, jie nėra perduodami išorinėms duomenų bazėms.

Kaip jis važiuoja?

Atnaujintas „Austral E-Tech 200 AG“ išsaugojo hibridinę sistemą su 1,2 litro 3 cilindrų 130 AG benzininiu varikliu, 70 AG pagrindiniu elektriniu motoru ir 25 AG aukštos įtampos starteriu generatoriumi. Vidutinės degalų sąnaudos, gamintojo teigimu, turėtų siekti 4,7 litro/100 km. Tai žinoma priklauso nuo vairuotojo temperamento ir kelionių pobūdžio, bet bet kuriuo atveju tai itin taupus automobilis. Iki 100 km/val. „Austral“ įsibėgėja per 8,4 sekundės.

Foto galerija.: new_000356840_0

„Austral“ pretenduoja į geriausia savo klasėje valdomų automobilių titulą, bent jau modeliai su „4Control“ galinių vairuojamų ratų sistema, suteikianti stabilumo įveikiant dideliu greičiu posūkius ir manevringumo sukiojantis stovėjimo aikštelėje.

Daugelį konkurentų „Austral“ įveiktų ir tyliausio salono konkurse, vėjo ir kelio triukšmą slopina gera izoliacija ir dvigubi stiklai.

Taip pat, bet ne visose rinkose, bus siūlomi švelnieji hibridai su 1,3 litro, keturių cilindrų, 160 AG varikliais. Bet tai yra vangesnis (9,7 sekundės iki 100 km/val.) ir daugiau benzino (vidutiniškai 6,2 litro/100 km) „geriantis“ automobilis. Bet, kaip jau minėta, su didesne bagažine.

Kodėl verta pirkti?

Atnaujintas „Austral“ bus siūlomos trijų įrangos lygių: „Evolution“, „Techno“ ir „Esprit Alpine“.

Automobilio kaina Lietuvoje prasideda nuo 33 290 eurų. Už kainoraščio paskutinėje eilutėje esantį „Austral E-Tech 200 AG Esprit Alpine“ teks pakloti ne mažiau 40 590 eurų.

Gamintojai
„Renault Austral“.

„Austral“ brangesnis nei „Peugeot 3008“, „Kia Sportage“ ar „Nissan Qashqai“, bet pigesnis už „Volskwagen Tiguan“. Tačiau iš šių SUV jis vienintelis turi visus vairuojamus ratus, didžiausią bagažinę, stumdomą galinę sėdynę ir keletą tokių technologinių žaisliukų kaip integruotą „Google“ ir veido atpažinimo sistema.

Pirmieji „Renault Austral“ salonus Lietuvoje pasieks jau liepos mėnesį.

Verdiktas. Daugiau nei tikėtumeisi atnaujintas automobilio dizainas, kokybiškas salonas, taupus, bet nemiegantis variklis ir keletas technologinių žaisliukų turėtų vilioti ne tik automobilių pasaulio frankofilus.

Privalumai

Trūkumai

2025 06 15 11:00
Spausdinti