ŽAISMINGAS ĖJIMAS ARŠIA KONKURENCIJA IŠSISKIRIANČIAME SEGMENTE.
Kas tai?
„Captur“ yra tarsi „Clio“, tik didesnės prošvaisos. Kaip pridera prancūzams, žaismingas tiek jo vidus, tiek išorė. Dabar galimas su bekelei pritaikyta „Xmod“ versija.
Vairavimas
Kad ir kaip būtų keista, jam labiausiai tinka dyzeliniai varikliai. Smūgiuojantis sukimo momentas ir dvigubos sankabos automatinė pavarų dėžė leis mieste greitai įsilieti į žiedines sankryžas. Vis dėlto jis ne toks žvitrus kaip „Clio“ ir posūkiuose elgiasi vangokai.
Interjeras
„Renault“ nesistengė imituoti odos ir sukūrė žaismingo reljefo saloną. Siūloma rinktis iš gausybės spalvų, o apmušalai gali būti nusegti ir išskalbti.
Nauda
Jei ieškote taupumo ir saugumo šiame sektoriuje, „Captur“ – geras pasirinkimas. Dyzeliniai varikliai automobiliui tinka ne tik pagal dinamines ypatybes, bet ir troškulį.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Life“, „Alize“, „Zen“, „Intens“, „Xmod“
Varikliai Benzininiai 0.9T 90 AG, 1.2T 120 AG; dyzeliniai 1.5 90 AG, 1.5 110 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4122, 1778, 1566
Garantija 3 metai
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
„1.5 dCi EDC Intens“ Kaina 19 856 €
Galia 90 AG
Sukimo momentas 220 Nm
Degalų sąnaudos 3,9 l/100 km
CO2 103 g/km
0–100 km/val. per 13,5 sek.
Didžiausias greitis 170 km/val.
KONKURENTAI
„Nissan Juke“ „Opel Mokka X“ „Peugeot 2008“
TG KORTA
Norite ko nors šviežesnio? „Opel Mokka X“ ką tik nuriedėjo nuo konvejerio.
KAINA
Nuo 13 885 € iki 20 425 €
VERDIKTAS 7/10
UŽ: nuotaikinga išvaizda, begalė įdomių funkcijų, puikūs varikliai.
PRIEŠ: trūksta vietos gale ir pats laikas išleisti atnaujintą versiją.
Nesusireikšminęs, todėl vienas geriausių mažų krosoverių rinkoje.