„CLIO“ ATGIMIMAS LEIDO „RENAULT“ PRISIMINTI, UŽ KĄ BENDROVĘ MYLI PIRKĖJAI.
Kas tai?
Su ketvirtos kartos „Clio“ gamintoja prisikėlė iš letargo miego ir suprato, kad pasaulis ją myli už žavius automobilius. Nebe pirmos jaunystės, tačiau ir šiandien atrodo puikiai.
Vairavimas
Rinkdamiesi mažą miesto automobilį retai kas dairosi į brangesnius dyzelinius variantus. Laimė, su šiuo „Clio“ išleistas naujas benzininis 0,9 litro turbininis tricilindris. Mieste jis žvalus ir įsispraus į visus tarpus, o užmiestyje smagiai pademonstruos vokalinius sugebėjimus.
Interjeras
Viduje lygiai taip pat žaisminga. Informacinė sistema kalba lietuviškai! Kieto plastiko čia daugiau, nei norėtųsi.
Nauda
Net ir standartinėje įrangoje yra 6 saugos pagalvės, stabilumo sistemos ir beraktė užvedimo kortelė. Visgi palypėję laipteliu aukščiau už mažą papildomą sumą gausite tikrai puikių žaisliukų.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Life“, „Zen“, „Intens“, GT
Varikliai Benzininiai 0.9T 90 AG, 1.2 75 AG, 1.2T 120 AG; dyzeliniai 1.5 75 AG, 1.5 90 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4062, 1732, 1463
Garantija 5 metai
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
„0.9 TCe Intens“ Kaina 12 850 €
Galia 90 AG
Sukimo momentas 135 Nm
Degalų sąnaudos 4,5 l/100 km
CO2 105 g/km
0–100 km/val. per 12,2 sek.
Didžiausias greitis 182 km/val.
KONKURENTAI
„Ford Fiesta“ „Volkswagen Polo“ „Peugeot 208“
TG KORTA
„Clio“ nugali grožiu kaip ir „Alfa Romeo MiTo“, jeigu galite išgyventi be galinių durų.
KAINA
Nuo 10 497 € iki 15 803 €
VERDIKTAS 7/10
UŽ: linksmasis „Clio“ vėl atrodo gražiai, vairavimu gali varžytis su „Fiesta“.
PRIEŠ: iš galinių sėdynių nelengva išsiropšti, o įrengiant salono apdailą dar reikia daug ko pasimokyti iš „Polo“.
Gražus ir gerai nuteikiantis. Pagaliau „Clio“ atrado savo pašaukimą.