JEI NEGALI PRIEŠO NUGALĖTI, PRISIJUNK PRIE JO. NAUJASIS „ESPACE“ ĮGAVO SUV GENŲ.
Kas tai?
„Renault“ priešnuodžiai lyg džiūstanti vynuogė besitraukiančiam vienatūrių sektoriui. Gamintojos atstovai nuspėjo, kad tokio tipo automobilių paklausa mažės, todėl priėmė saliamonišką sprendimą ir penktos kartos „Espace“ suteikė krosoveriams ir net SUV būdingų bruožų. „Espace“ gavo naują platformą, variklius, pakabą ir interjerą. Gamybos stadiją pasiekęs septynvietis šeimos automobilis, matyt, įkrito į dėžę su užrašu „krosoverių dalys“. Rezultatas – 40 mm aukštesnė prošvaisa (16 cm), vizualiai siauresnis šoninis profilis, žemesnė stogo linija, gerokai didesni ratlankiai (18–20 colių) ir išpūstos ratų arkos.
Vairavimas
„Espace“ siūlomas su trimis 1,6 litro tūrio varikliais. Šeimos biudžeto planuotojams labiausiai įtiks 130 AG „dCi“ dyzelis – jis pasitenkina vos 4,4 l/100 km sąnaudomis, bet populiariausia, matyt, bus galingesnė, du turbokompresorius turinti ir 160 AG bei 380 Nm pasiekianti šio motoro versija. Benzininių agregatų gerbėjai gali rinktis 200 AG jėgainę. Abu galingesni motorai derinami su dviejų sankabų automatinėmis dėžėmis, tik dyzelinis variantas yra 6, o benzininis – 7 pavarų. Abi galingesnės versijos siūlomos su papildomai užsakoma „4Control“ visų vairuojamųjų ratų ir adaptyviųjų amortizatorių sistema. Važiuojant nedideliu greičiu galiniai ratai pasisuka į priešingą pusę nei priekiniai, o viršijus 70 km/val. jie ima suktis į tą pačią pusę. Taip lengviau manevruoti miestų gatvėse ir užtikrinamas neprilygstamas stabilumas lekiant magistralėmis.
Interjeras
Šauniausia „Espace“ dalis, be abejo, yra interjeras. Pradėkime nuo galo: spausdami bagažinėje sumontuotus mygtukus nulenksite kiekvieną iš penkių antros bei trečios eilės sėdynių (įrengiamų už papildomus 980 eurų) ir taip atversite monstrišką 2100 litrų krovinių skyrių. Gale važiuodami neniurnės ir erdvės trūkumu nesiskųs tik mažamečiai, o vidurinės eilės krėslus galima stumdyti pirmyn ir atgal. „Renault“ visiškai pakeitė prietaisų skydelio dizainą – čia naudojamos kokybiškos ir malonios liesti medžiagos, o „sklendžianti“ centrinė konsolė dailiai kyla į viršų ir baigiasi vertikaliai įtaisytu 8,7 colio jutikliniu ekranu, kuriame galima valdyti absoliučiai visas automobilio funkcijas. Jis ryškus, veikia greit ir yra intuityvus.
Nauda
Pagrindinė problema, su kuria teks susidurti „Renault“ atstovams, – įtikinti pirkėjus, kad ankstesnių kartų „Espace“ automobilius kankinusios patikimumo problemos liko praeityje. Kitose srityse naujajam vienatūriui priekaištų rasti sunku – jis patogus, erdvus, taupus ir gali laimėti ne vieną grožio konkursą. Stilingas transportas stilingai šeimai.
VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Life“, „Zen“, „Initiale Paris“
Varikliai Benzininis 1.6T 200 AG; dyzeliniai 1.6 130 AG, 1.6 160 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4857, 2128, 1677
Garantija 5 metai, 150 000 km
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
„Energy dCi 160 AG Zen“ Nors galingesniojo dyzelio darbinis tūris kuklus, didelis ir nuo itin žemų sūkių pasiekiamas sukimo momentas šį septynvietį milžiną išjudina be vargo.
Kaina 35 030 €
Galia 160 AG
Sukimo momentas 380 Nm
Degalų sąnaudos 4,6 l/100 km
CO2 120 g/km
0–100 km/val. per 9,9 sek.
Didžiausias greitis 202 km/val.
KONKURENTAI
„Volkswagen Sharan“ „Ford S-Max“ „Opel Zafira Tourer“
TG KORTA
„Kia Sorento“ taip pat siūlo septynias sėdimas vietas ir visus SUV pranašumus.
KAINA
Nuo 29 480 € (1.6D 130 AG „Life“) iki 40 790 € (1.6D 160 AG „Initiale Paris“)
VERDIKTAS 7/10
UŽ: gražiausias vienatūris rinkoje. Brangesnės versijos pakylėtos į premium lygį.
PRIEŠ: gresia smarkiai nuvertėti, įspėjame „Initiale Paris“ komplektacijos savininkus.
Tikras genų inžinerijos specialistas – naujasis „Espace“ puikiai suderina minivenų ir SUV ypatybes.