ATRODO, KAD RENAULT MEGANE ATSIKRATĖ PIRMTAKĘ KANKINUSIŲ TRŪKUMŲ. TIKRAS „RENAULT“ RENESANSAS.
Kas tai?
Ketvirtoji prieš 20 metų pasirodžiusios RENAULT MEGANE įpėdinė. Pirmos dvi kartos Europoje buvo beprotiškai populiarios, tačiau trečiosios žvaigždė švietė gana blausiai. Šis milžinišką „Renault“ deimantą išdidžiai ant priekinių grotelių dėvintis naujasis modelis turėtų sugrąžinti prancūzų gamintoją į doros kelią. Kur kas daugiau technologijų gavusi RENAULT MEGANE nemažai dizaino užuominų, ypač priekinėje ir galinėje dalyse, perėmė iš dailiųjų „Talisman“ bei „Espace“ brolių. Automobilis dabar platesnis ir ilgesnis – ūgtelėjo ratų bazė, ašių plotis, o LED žibintai įgavo išskirtines formas ir šviečia tiek dieną, tiek naktį net galinėje dalyje. Be hečbeko, siūlomas ir universalo kėbulas.
Vairavimas
Prekybos pradžioje pirkėjams bus siūloma rinktis iš 9 jėgainių – tiek dyzelinių, tiek benzininių – variantų, o netolimoje ateityje pasirodys ir dyzelinis elektrinis hibridas. Važiavimu RENAULT MEGANE primena senuosius patogius prancūziškus modelius, o elgesys kelyje dailiai laviruoja tarp aštrumo ir tolygumo. Akivaizdu, jog tai puikus pamatas kur kas agresyvesnėms versijoms kurti. Kol kas karščiausia jų yra 205 arklių pasikinkiusi GT modifikacija. Mūsų rinkoje didžiausio populiarumo turbūt sulauks 110 ir 130 AG dyzeliniai 1,5 ir 1,6 litro „dCi“ motorai, kurie gali būti komplektuojami su 6 pavarų mechaninėmis ar 6 laipsnių dviejų sankabų EDC transmisijomis. Benzininės versijos, išskyrus silpniausią „Sce“ ir galingiausią GT, naudoja 1,2 litro turbininį motorą, poruojamą tiek su mechanine, tiek su 7 laipsnių DCT dėže. Brangesnių komplektacijų RENAULT MEGANE siūlomos su „Multi-Sense“ važiavimo režimų pasirinkimo sistema, be to, bus galima rinktis ir visų vairuojamų ratų „4Control“ funkciją.
Interjeras
Sėdint viduje apima pakilus jausmas. Atrodo, kad esi kokybiškame, solidžiai sukonstruotame produkte – tokio pojūčio negalėjo užtikrinti nė vienas pirmtakų. Surinkimo kokybė ir kruopštumas neatsilieka nuo VW standartų. Giliai pasinėrę į papildomos įrangos sąrašą, galėsit džiaugtis automobiliu, turinčiu skystųjų kristalų prietaisų skydelį, 8,7 colio portretinį jutiklinį ekraną su galybe funkcijų, spalvotą projekciją ant priekinio stiklo, įvairiausias saugumo ir savavaldžio parkavimo technologijas bei masažuojančias sėdynes. RENAULT MEGANE hečbeko 434 litrus siekianti bagažinė yra viena talpiausių klasėje.
Nauda
Žadama, kad nė vienos „dCi“ versijos vidutinės sąnaudos neviršys 4 l/100 km, kainos taip pat nesikandžioja – neblogai sukomplektuoti dyzeliniai variantai svyruoja ties 20 tūkst. eurų riba. Atrodo, RENAULT MEGANE hečbekų segmente laukia šviesi ateitis.
VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Life“, „Zen“, „Intens“, „Bose“, GT
Varikliai Benzininiai 1.2T 100 AG, 1.2T 132 AG, 1.6T 205 AG; dyzeliniai 1.5 90 AG, 1.5 110 AG, 1.5 130 AG, 1.6 165 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4359, 1814, 1438
Garantija 5 metai, 100 000 km
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
1.5D „Intens“ Dyzelinis variklis traukia stipriai, energingai ir, jei nekopiate aukščiau nei 4000 sūkių per minutę, pernelyg netriukšmauja.
Kaina 20 820 €
Galia 130 AG
Sukimo momentas 320 Nm
Degalų sąnaudos 4 l/100 km
CO2 103 g/km
0–100 km/val. per 10 sek.
Didžiausias greitis 199 km/val.
KONKURENTAI
„Opel Astra“ „Peugeot 308“ „Kia Cee’d“
TG KORTA
Nuogąstaujate, kad hečbekas neįveiks kelio iki atokios sodybos, – rinkitės ką tik atnaujintą „Subaru XV“ krosoverį.
KAINA
Nuo 14 480 € (1.2T 100 AG „Life“) iki 24 700 € (1.6T 205 AG GT)
VERDIKTAS 7/10
UŽ: kelius virpinanti išvaizda, iš didesniųjų markės gaminių perimtos technologijos.
PRIEŠ: GT versija nusipelno tik „šiltojo hečbeko“ vardo.
RENAULT MEGANE pasirengusi su kaupu ištaisyti pirmtakės klaidas ir pasikumščiuoti kovoje dėl segmento pirmūnės titulo.