NAUJASIS TALISMANAS GALI ATNEŠTI „RENAULT“ SĖKMĘ DAR NEUŽKARIAUTOJE TERITORIJOJE.
Kas tai?
Pamirškite „Laguną“ ir iš atminties ištrinkite „Fluence“. „Renault“ savo naująjį sedaną „Talisman“ kūrė nuo švaraus lapo. Sedano linijos ir fragmentai gali priminti tokius rinkos senbuvius kaip „Opel Insignia“ ar „Volkswagen Passat“, tačiau prancūzams pavyko bene neįmanomas dalykas. Masyvias groteles, į buferį įsiliejančius žibintus ir eklektišką chromo apdailą jie suliejo į darnią visumą, kuri nepaliks abejingų, į jį žvelgiančių pro galinio vaizdo veidrodėlį. Šviežias gūsis sedanų pasaulyje.
Vairavimas
„Talisman“ išskirtinis tuo, kad gali pasiūlyti visų vairuojamųjų ratų sistemą „4Control“. Galiniai ratai, esant mažam greičiui, posūkiuose pasisuka į priešingą pusę nei priekiniai ir taip sukuria trumpos ratų bazės pojūtį, o manevravimą ankštose erdvėse paverčia vienu malonumu. Esant didesniam greičiui galiniai ratai pasisuka ta pačia kryptimi kaip priekiniai, todėl automobilis ima imituoti ilgesnę ratų bazę ir išlaiko stabilumą, sumažina siūbavimą. Pasirinkę brangesnį įrangos lygį taip pat rasite adaptyviąją pakabą, kuri itin greitai prisitaiko prie besikeičiančių kelio sąlygų arba gali paklusti savininkui, jei šis reikalauja važiuoti kiečiau ar minkščiau. Daugiausia dėmesio turėtų sulaukti 1,6 litro 160 AG dyzelinis ir tokio paties tūrio 200 AG benzininis variklis. Abu išbandėme kalnų keliuose Italijoje, todėl puikiai atsiskleidė dyzeliuko sukimo momentas ir jis emocijomis pranoko benzininį modelį. Gamintoja pasirūpino, kad saloną pasiekiantis variklių garsas būtų imituojamas per garsiakalbius, todėl abu pasirinkimai beveik identiški.
Interjeras
Interjeras itin lengvų formų ir su aiškiais dideliais mygtukais. Tikra užuovėja bėgantiems nuo vokiško griežtumo. Ilgiausia ratų bazė segmente leis patogiai įsitaisyti visiems keleiviams, o užsisakę „Initiale Paris“ komplektaciją gausite patobulintas sėdynes su masažo funkcija. Informacinė sistema patiks vartotojui. Visos piktogramos aiškios, o funkcijos pasiekiamos pirštu arba ratuku šalia pavarų svirties. Viskas pateikiama lietuvių kalba.
Nauda
Kol krosoverių segmente vyksta nuožmios kovos dėl privačių klientų, vidutinių automobilių sektoriuje kariaujama dėl galimybės įsilieti į įmonių automobilių parką. „Talisman“ siūlomas su efektyviu 1,5 litro dyzeliniu varikliu, sunaudosiančiu tik 3,6 l/100 km. Tiesa, asmeniniams poreikiams jis bus per blankus, todėl patariame rinktis 160 AG dyzelinį variantą, kurio sukimo momentas leis užtikrintai jaustis tiek mieste, tiek ilgose kelionėse. Ieškantys prabangos turėtų rinktis „Initiale Paris“ versiją, nes jai konkurencijos rinkoje kaip ir nėra. Su ja gausite „4Control“ sistemą, „Nappos“ odos apdailą ir masažuojančias sėdynes.
VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Life“, „Zen“, „Intens“, „Initiale Paris“
Varikliai Benzininiai 1.6T 150 AG, 1.6T 200 AG; dyzeliniai 1.5 110 AG, 1.6 130 AG, 1.6 160 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4848, 1870, 1463
Garantija 3 metai
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
„1.6 dCi 160 Intens“ Su šia komplektacija gausite pakankamai prabangos elementų ir nuostabią informacinę sistemą.
Kaina 30 470 €
Galia 160 AG
Sukimo momentas 380 Nm
Degalų sąnaudos 4,4 l/100 km
CO2 115 g/km
0–100 km/val. per 9,4 sek.
Didžiausias greitis 215 km/val.
KONKURENTAI
„Peugeot 508“ „Volkswagen Passat“ „Mazda 6“
TG KORTA
„Peugeot 508“ taip pat dvelkia prancūziška elegancija. Ir yra pigesnis.
KAINA
Nuo 22 840 € („1.5 dCi“ 110 AG „Life“) iki 36 370 € (1.6 160 AG „Initiale Paris“)
VERDIKTAS 8/10
UŽ: drąsus žingsnis tiek „Renault“, tiek šiam sektoriui, nes seniai trūko išskirtinio sedano.
PRIEŠ: galinė ašis gana sunki ir vingiuose linkusi neklausyti vairo nurodymų.
Jei galite susigyventi su sunkia galine ašimi, vargu ar šiandien rasite geresnį variantą.