„MERCEDES“ Į VIENĄ MODELĮ SUDĖJO VISĄ SAVO SUKAUPTĄ PATIRTĮ.
Kas tai?
S klasė yra tarsi segmento kelrodė žvaigždė. Sportiškumas ir aštrumas čia užgniaužti siekiant komforto ir padėti vairuotojui. Variklių spektras – nuo dyzelinio hibrido iki senamadiško V12.
Vairavimas
Vairuotojas visiškai atribotas nuo kelio. Net ir V6 dyzelinis motoras puikiai susitvarko su tokiu milžinu, o reguliuojama pakaba leis išvengti siūbavimo ir nepakankamo pasukamumo. Ji padedama kamerų prisitaikys prie kelio nelygumų.
Interjeras
Be jokios abejonės, tai – jaukiausias salonas segmente. Tiek vairuotojas, tiek keleiviai bus apdovanoti šiluma ir paprastu masažu. Informacinė sistema ir visos technologijos atsispindi dviejuose masyviuose ekranuose.
Nauda
S klasės modeliai visada buvo saugiausi gamintojos kūriniai. Ne išimtis ir šįkart. Vis dėlto nesitikėkite taupyti degalų su V8 varikliais. Tam puikiausiai tiks dyzelinis V6.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „AMG Line“, AMG, L
Varikliai Benzininiai 4.7T 455 AG, 5.5T 585 AG, 6.0T 530 AG, 6.0T 630 AG; dyzelinis 3.0 258 AG; hibridiniai 2.1 231 AG (dyzelinis), 3.5 333 AG (benzininis)
Matmenys I, P, A (mm): 5116 (5246), 1899, 1496
Garantija 3 metai
NCAP nežinoma
MŪSŲ PASIRINKIMAS
S500 L Kaina 109 330 €
Galia 455 AG
Sukimo momentas 700 Nm
Degalų sąnaudos 7,6 l/100 km
CO2 208 g/km
0–100 km/val. per 4,8 sek.
Didžiausias greitis 250 km/val.
KONKURENTAI
„Audi A8“ „Lexus LS“ 7 serijos BMW
TG KORTA
7 serijos BMW pasižymi naujausiomis technologijomis bei komfortu ir yra gerokai malonesnis vairuoti.
KAINA
Nuo 81 828 € iki 238 552 €
VERDIKTAS 9/10
UŽ: pritrenkiantis interjeras, šviežiausios technologijos ir skraidantį kilimą primenanti važiuoklė.
PRIEŠ: vairavimas visiškai neįtraukiantis, todėl vairuotojas negali jaustis šeimininku.
S klasė vėl įsitaisė limuzinų soste ir jį paliks, kai ateis naujos kartos modelis.