Meniu
Prenumerata

pirmadienis, birželio 24 d.


AUTOMOBILIAI
Šeimos vienatūris „Renault Scenic“ gavo SUV kūną ir elektrinį variklį
IQ
Bendrovė
„Renault Scenic“.

Šiandien Miunchene „Renault“ pristatė elektrinį „Scenic“ modelį, kuris gavo SUV kėbulą, bet išsaugo savo pirmtako vienatūrio salono erdvę.

Naujasis „Scenic E-Tech Electric“ yra šeimai skirtas automobilis, stovėsiantis lapteliu aukščiau už taip pat elektromobiliu tapusį „Megane“.

„Renault Scenic“ istorija prasidėjo prieš 27 metus, kai 1996 m. Europos rinkai buvo pristatytas pirmasis kompaktinis vienatūris. Jo pavadinimas sutrumpintai reiškia „Saugos koncepcija, įkūnyta naujame novatoriškame automobilyje“ (angl. Safety Concept Embodied in a New Innovative Car).

Bendrovė
„Renault Scenic“.

„Scenic“ buvo kurtas ir nuolat tobulintas kaip pagrindinis namų ūkio automobilis, skirtas ilgoms kelionėms savaitgaliais ir per atostogas.

Siūlomos dvi variklių versijos: 125 kW (170 AG), 280 Nm ir 160 kW (218 AG), 300 Nm. Pastaroji su pilnai įkrauta baterija turėtų įveikti 620 km, pirmoji – 420 km. Galingesnė versija iki 100 km/val. įsibėgės per 8,4 sekundės, jos maksimalus greitis – 170 km/val. Silpnesnės versijos rodikliai atitinkamai – 9,3 sekundės ir 150 km/val.

„Scenic“ pagamintas ant CMF-EV platformos, kurią sukūrė „Renault“ ir „Nissan“ aljansas, ši platforma taip pat naudojama elektromobiliams „Megane“ ir „Nissan Ariya“. 4470 mm ilgio „Scenic“ yra trumpesnis nei „Ariya“, tačiau dėl palyginti ilgos ratų bazės prancūzų gaminys yra erdvesnis. Erdvės laimėta ir dėl kompaktiško akumuliatoriaus (iki 87 kWh) bei plokščio stogo. Bagažinės tūris – 545 litrai.

Naujasis „Scenic“ turi panoraminį stiklo stogą „Solarbay“ , sukurtą bendradarbiaujant su „Saint-Gobain“. Ši sistema unikali dėl joje įdiegtos technologijos „AmpliSky“: panorėjus galima stiklą padaryti nepermatomą atskirais segmentais, tam naudodamas PDLC (polimerų dispersinių skystųjų kristalų) ir elektrinių laukų derinys molekulėms išstumti. „Renault“ yra pirmasis serijinių automobilių gamintojas, siūlantis galimybę viso stogo ar atskirų jo segmentų skaidrumo valdymą.

„Scenic“ bus galima įsigyti raudonos („Flame Red“) , mėlynos („Midnight Blue“), juodos („Starry Black“) , blizgiai pilkos („Shale Grey Glossy)“, satino pilkos („Shale Grey Satin“) (tik „Esprit Alpine“ modifikacijoje) ir baltos („Pearl White“) spalvų.

Bendrovė
„Renault Scenic“.

„Renault“ grupė siekia iki 2030 m. perdirbtų medžiagų dalį bendroje automobilio masėje padidinti iki 33 proc. Naujasis „Scenic“ jau tiesia šį kelią, nes iki 24 proc. jo medžiagų masės gaunama iš perdirbimo, įskaitant keletą uždarų ciklų (kai medžiagų atliekos paverčiamos naujomis dalimis iš tos pačios medžiagos). Pasibaigus automobilio eksploatavimo laikui, 90 proc. jo masės, įskaitant akumuliatorių, bus galima perdirbti pramoniniu būdu.

Foto galerija.: new_000301426_0

„Scenic“ bus gaminamas Duajuje, Prancūzijoje. „Scenic“ kainos dar nepaskelbtos, bet, tikėtina, neviršys „Megane“, kurios pigiausia versija kainuoja nuo 44 tūkst. eurų.

.

2023 09 04 13:55
Spausdinti