Meniu
Prenumerata

penktadienis, lapkričio 22 d.


Subaru Levorg

ŠAUNUS NAUJOKAS IŠ „SUBARU“ UNIVERSALŲ STOVYKLOS.

Kas tai?

Ne, tai ne „Legacy“ universalas. Po „Levorg“ kėbulu slepiasi kai kurie naujojo „WRX STi“ mechanizmai, iš šio modelio pasiskolinta ir nemaža dalis interjero elementų. Tačiau svarbiausio ingrediento – ugnimi alsuojančio motoro – čia nerasite.

Vairavimas

„Levorg“ važiuoja taip pat šauniai, kaip atrodo. Po kapotu sumontuotas naujas 1,6 litro 170 AG turbininis benzininis variklis, bet akivaizdu, kad važiuoklė ir pakaba galėtų susitvarkyti su dukart didesne galia.

Interjeras

Salono medžiagos stebėtinai kokybiškos, multimedijos ekranas jautrus, mėlynais dygsniais padabintos sėdynės – stulbinančiai patogios, o bagažinės tūris – netgi didesnis nei „Volvo V60“.

Nauda

Keista, tačiau gausios gamyklinės įrangos sąraše nerasite tokio, atrodytų, paprasto dalyko, kaip parkavimo davikliai. Gerai bent jau tai, kad už galinio vaizdo kamerą papildomai mokėti nereikės.

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai GT, GT-N, GT-S Varikliai Benzininis 1.6T 170 AG Matmenys I, P, A (mm): 4690, 1780, 1485 Garantija 3 metai, 100 000 km NCAP 5/5

MŪSŲ PASIRINKIMAS

GT-S Kaina 29 990 € Galia 170 AG Sukimo momentas 250 Nm Degalų sąnaudos 7,1 l/100 km CO2 164 g/km 0–100 km/val. per 8,9 sek. Didžiausias greitis 210 km/val.

KONKURENTAI

„Volkswagen Golf Alltrack“ „Škoda Octavia Scout“

TG KORTA

Šiemet turėtų debiutuoti dar vienas dieviškai gražus universalas – „Kia Optima“.

KAINA

Nuo 26 490 € iki 29 990 €  

VERDIKTAS 7/10

UŽ: atrodo lyg praktiškas ralio bolido pusbrolis. Ir važiuoja pagirtinai. PRIEŠ: nėra nei dyzelinės versijos, nei galingesnio turbininio variklio. Pasiutusiai smagiai valdomas automobilis už akių nedraskančią kainą.
2017 01 01 12:00
Spausdinti