SU „OUTBACK“ PASIEKSITE VIETAS, Į KURIAS NESUGEBĖS NUSIGAUTI JOKS KROSOVERIS AR NET SUV.
Kas tai?
Penktos kartos didesnio važumo universalas gerokai patobulėjo ten, kur labiausiai reikėjo. Jis kur kas rafinuotesnis ir technologiškai pažangesnis nei anksčiau, tačiau išlaikė tvirtumą ir fantastišką važumą.
Vairavimas
200 mm siekianti prošvaisa leis be baimės nusukti nuo praminto takelio. Siūlomos vos dvi jėgainės – atmosferinis 175 AG benzininis arba turbininis 150 AG dyzelinis motorai, jie gali būti derinami su „Lineartronic“ CVT transmisija.
Interjeras
„Subaru“ interjeras niekuomet nebuvo stiprioji gamintojos pusė, tačiau „Outback“ šią tradiciją laužo. Net pigiausia versija grūste prigrūsta komforto ir saugumo įrangos.
Nauda
„Outback“, priešingai nei konkurentai, turi nuolatinę visų ratų pavarą, tad važumu lenkia daugelį SUV. Vietoj ištroškusio benzininio varianto siūlome rinktis švelniai dirbantį dyzelį. Nebus sunku atsikratyti naudotu „Outback“.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Base“, „Ridge“, „Summit“
Varikliai Benzininis 2.5 175 AG; dyzelinis 2.0 150 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4815, 1840, 1605
Garantija 3 metai, 100 000 km
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
2.0D „Ridge“ Kaina 34 200 eurų
Galia 150 AG
Sukimo momentas 350 Nm
Degalų sąnaudos 6,1 l/100 km
CO2 159 g/km
0–100 km/val. per 9,9 sek.
Didžiausias greitis 192 km/val.
KONKURENTAI
„Volkswagen Passat Alltrack“ „Škoda Superb 4 × 4“
TG KORTA
Jei nenuriedate nuo asfalto, bet patinka važesnių universalų išvaizda, rinkitės „Peugeot 508 RHX“.
KAINA
Nuo 29 800 € iki 38 600 €
VERDIKTAS 8/10
UŽ: tvirtas lyg kareivio batai. Gerokai patobulintas interjeras.
PRIEŠ: vis dar šiek tiek agrariškas. Žinoma, „Subaru“ pirkėjams tai nerūpi.
Automobilis visiems gyvenimo atvejams. Net jei gyvenate miško glūdumoje.