Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, kovo 28 d.


Subaru Outback

SU „OUTBACK“ PASIEKSITE VIETAS, Į KURIAS NESUGEBĖS NUSIGAUTI JOKS KROSOVERIS AR NET SUV.

Kas tai?

Penktos kartos didesnio važumo universalas gerokai patobulėjo ten, kur labiausiai reikėjo. Jis kur kas rafinuotesnis ir technologiškai pažangesnis nei anksčiau, tačiau išlaikė tvirtumą ir fantastišką važumą.

Vairavimas

200 mm siekianti prošvaisa leis be baimės nusukti nuo praminto takelio. Siūlomos vos dvi jėgainės – atmosferinis 175 AG benzininis arba turbininis 150 AG dyzelinis motorai, jie gali būti derinami su „Lineartronic“ CVT transmisija.

Interjeras

„Subaru“ interjeras niekuomet nebuvo stiprioji gamintojos pusė, tačiau „Outback“ šią tradiciją laužo. Net pigiausia versija grūste prigrūsta komforto ir saugumo įrangos.

Nauda

„Outback“, priešingai nei konkurentai, turi nuolatinę visų ratų pavarą, tad važumu lenkia daugelį SUV. Vietoj ištroškusio benzininio varianto siūlome rinktis švelniai dirbantį dyzelį. Nebus sunku atsikratyti naudotu „Outback“.

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „Base“, „Ridge“, „Summit“ Varikliai Benzininis 2.5 175 AG; dyzelinis 2.0 150 AG Matmenys I, P, A (mm): 4815, 1840, 1605 Garantija 3 metai, 100 000 km NCAP 5/5

MŪSŲ PASIRINKIMAS

2.0D „Ridge“ Kaina 34 200 eurų Galia 150 AG Sukimo momentas 350 Nm Degalų sąnaudos 6,1 l/100 km CO2 159 g/km 0–100 km/val. per 9,9 sek. Didžiausias greitis 192 km/val.

KONKURENTAI

„Volkswagen Passat Alltrack“ „Škoda Superb 4 × 4“

TG KORTA

Jei nenuriedate nuo asfalto, bet patinka važesnių universalų išvaizda, rinkitės „Peugeot 508 RHX“.

KAINA

Nuo 29 800 € iki 38 600 €  

VERDIKTAS 8/10

UŽ: tvirtas lyg kareivio batai. Gerokai patobulintas interjeras. PRIEŠ: vis dar šiek tiek agrariškas. Žinoma, „Subaru“ pirkėjams tai nerūpi. Automobilis visiems gyvenimo atvejams. Net jei gyvenate miško glūdumoje.
2017 01 01 12:00
Spausdinti