MIESTO SUV PROTĖVIS GRĮŽTA GEROKAI PASIKEITĘS IR SAUGESNIS.
Kas tai?
Nedaugelis žino, kad būtent „Vitara“ yra mažųjų SUV pradininkė. Konkurentai ją smarkiai pralenkė, todėl „Suzuki“ bando atsigriebti ir siūlo kitokios išvaizdos modelį su išmanesnėmis sistemomis.
Vairavimas
„Suzuki“ visada pasižymėjo aštriais benzininiais varikliais, tačiau jų galia slypi aukštuose sūkiuose. Dabar gamintoja pristato gerokai taupesnį 1,6 litro dyzelį. Aukštesnį sukimo momentą pasiekiantis dyzelinis agregatas ir žemesnė pavara suteiks patikimumo jausmą bekelėje. „Vitara“ tikrai paliks įspūdį.
Interjeras
Pagaliau modelis turi informacinę ir automatinio stabdymo sistemas. Vis dėlto salonas besielis, nuklotas kietu plastiku. Būtent čia atsiskleidžia jo konkurencinga kaina.
Nauda
Lietuvoje jis nusitaikys į miško urėdijų automobilių parką. Taip pat tiks šeimoms, kurios daugiau laiko važiuoja ten, kur kelio nėra
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai GL, GLX, „Sport“
Varikliai Benzininiai 1.4T 140 AG, 1.6 120 AG; dyzelinis 1.6 120 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4175, 1775, 1610
Garantija 3 metai
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
„1.4 Sport“ Kaina 22 699 €
Galia 140 AG
Sukimo momentas 220 Nm
Degalų sąnaudos 5,4 l/100 km
CO2 127 g/km
0–100 km/val. per 10,2 sek.
Didžiausias greitis 200 km/val.
KONKURENTAI
„Renault Captur“ „Opel Mokka X“ „Nissan Juke“
TG KORTA
Erdvesnis ir visais ratais varomas „Dacia Duster“ kainuos pigiau.
KAINA
Nuo 13 999 € iki 24 199 €
VERDIKTAS 6/10
UŽ: bekompromisiai gebėjimai bekelėje, o išvaizda primena daug brangesnį „Evoque“.
PRIEŠ: žema kaina pasiekta taupant salono medžiagoms, tad jis jau dabar atrodo atgyvenęs.
„Sandero“ kuklumas, „Toyotos“ važumas ir beveik „Evoque“ išvaizda.