„TopGear“ garaže C klasės „Mercedes-Benz“ kupė
Karolis Judzentavičius
Kodėl jis čia: ar mažoji kupė pagrįstai atrodo kaip brangesnis modelis?
Tobula apgavysčių ir viliojimo meistrė. Būtent tokį įspūdį susidariau, pasivažinėjęs šį mėnesį į TG garažą užsukusia naująja C klasės kupė. Ne, ji neištuštins jūsų banko sąskaitos ir nepabėgs į Karibus su jaunesniu bei gražesniu partneriu, tačiau akis sugebėjo apdumti ne tik man, bet ir daugeliui aplinkinių. Žinote kaip? Ji atrodo mažiausiai du ar net tris kartus brangesnė, nei yra iš tiesų. Kaip šiai kupė tai pavyksta? Paprasta – tereikia papildomos įrangos sąraše pažymėti punktą „AMG Line“ apdaila (2602 eurai), ir nuo 36 tūkst. eurų kainuojantis benzininis 184 AG C200 modelis privers važiuojančius antrąja greitkelio juosta trauktis iš kelio, nes jie manys, jog galinio vaizdo veidrodėlyje mato CLS sedaną ar net S klasės kupė. Kupė versija žemesnė, platesnė ir turi ilgesnį kapotą nei giminingas sedanas, o „AMG Line“ modifikacija su dinamiškiau atrodančiais buferiais, chromu padabinta, brangakmenius primenančia variklio grotelių apdaila ir plačiais 18 colių AMG ratlankiais jai suteikia dar daugiau aštrumo bei agresyvumo. Tiesą sakant, sunku surasti kampą, iš kurio ši kupė neatrodytų įspūdingai. Na, galbūt žvelgiant iš šono ir šiek tiek iš galo ji atrodo mažumėlę kuprota, tačiau tai tėra nekompetentinga mano nuomonė. Viduje taip pat rasite „AMG Line“ įrangos – sportišką trijų stipinų vairą plokščia apačia ir aliuminio pedalus. Viso likusio interjero dizainas pasiskolintas iš C klasės sedano. Tai ne trūkumas, o pranašumas. Naujos kartos „Mercedes“ salonai yra tikras rafinuotumo, kokybiškų medžiagų ir puikaus surinkimo pavyzdys. Netgi dirbtinės „Artico“ odos sėdynės (266 eurai) visai įtikinamai vaidina natūralius gaminius. Vienintelis realus priekaištas interjerui – prietaisų skydelio centre viršuje pūpsantis multimedijos ir navigacijos ekranas. Standartinės versijos skersmuo siekia vos 7 colius, o likusį plotą užima platus blizgaus plastiko rėmelis, toli gražu nesuteikiantis prabangos įspūdžio. Didesnis 8,4 colio ekranas padėtį pagerina, bet jis parduodamas tik su „Command Online“ sistema už... 3267 eurus! Gerai pagalvojus, tas standartinis ekranas niekam netrukdo...Ar ši C kupė važiuoja taip pat gerai, kaip sufleruoja jos išvaizda? Priklauso nuo jūsų poreikių.Ar ši C kupė važiuoja taip pat gerai, kaip sufleruoja jos išvaizda? Priklauso nuo jūsų poreikių. Jei norite ugnimi alsuojančio pamišėlio, teks rinktis C63 versiją, tačiau ji kainuoja taip pat brangiai, kaip ir atrodo – nuo 75 tūkst. Mano bandytas modelis turėjo vieną silpniausių gamoje 184 AG 2 litrų turbininį benzininį motorą ir kiek standesnę AMG pakabą. Varikliu skųstis nevertėtų – kiekvienas pasikinkytas arklys atidirba sąžiningai, motoras tylus ir gana taupus. Keliaujant ramiai, sąnaudos neviršija 7 l/100 km, tačiau važiuojant per didesnius nelygumus kietoka pakaba verčia automobilį šokčioti, o priekinė ašis dažnai nesuspėja sekti staigios vairo sistemos siunčiamų komandų. Jei perkate C200 kupė modelį, skalpelio aštrumo dinamika turbūt nėra jūsų prioritetų sąraše, o stiliaus ir rafinuotumo fronte C klasė atlaikys ne vieno konkurento puolimą.