Meniu
Prenumerata

penktadienis, lapkričio 22 d.


„TopGear“ garaže „Opel Astra“
Ovidijus Lukošius

Naujoji „Opel Astra“ neabejotinai taps populiariu įmonių vadybininkų automobiliu – šį modelį ir anksčiau mėgo didelius transporto parkus valdančios bendrovės, kurių pardavimo vadybininkai nuo pirmadienio ryto iki penktadienio vakaro zuja Lietuvos keliais ir greitkeliais.

Tikėtina, kad po trejų metų galėsite pusvelčiui įsigyti vieną tokių „Astrų“, bet vargu ar susigundysite – ji turės silpniausią motorą, mechaninę pavarų dėžę, jokios papildomos įrangos ir bus mažiausiai septynis kartus apvažiavusi Žemės rutulį. Todėl jei norite „Astros“, rinkitės visiškai naują ir atkreipkite dėmesį būtent į šį modelį, kuris pateko į mūsų garažą, – 136 AG dyzelį. Nors gaminamos keturios skirtingos galios 1,6 litro darbinio tūrio dyzelinio motoro modifikacijos, ši vienintelė iš jų derinama su automatine 6 pakopų pavarų dėže. Benzininių variantų kainoraštyje yra du automatai, siūlomi su 105 ir 140 AG motorais. Beje, silpnesnysis trijų cilindrų benzininis modelis su 5 pakopų „Easytronic“ transmisija taupumu beveik nenusileidžia dyzeliniams konkurentams, bet yra ne toks dinamiškas. Tačiau daugiau nei 2000 eurų siekiantis kainos skirtumas kaip reikiant susuks galvą.
Opel Astra
Grįžkime prie dyzelinio motoro, kurio varoma naujoji „Astra“ yra gana žvitri ir iki 10 km/val. įsibėgėja per 9,2 sekundės. Suaugusių žmonių gyvenime (bent jau kol neužklumpa vidutinio amžiaus krizė) tai nelabai svarbu, bet būtent 10 sekundžių galime laikyti tam tikra psichologine riba. „Astra“ 200 kg lengvesnė už pirmtakę, kuri platforma dalijosi su septynviete „Zafira“, SUV „Antara“ ir kabrioletu „Cascada“. Naujoji platforma skirta tik „Astros“ hečbekui, universalui ir sedanui, būtent tai ir leido atsikratyti papildomų kilogramų. Tai atsiperka – automobilis kur kas guvesnis ir taupesnis. Nuvažiavę beveik 600 km vidutiniškai sunaudojome 4,4 l/100 km. Tai 0,2 litro mažiau, nei parašyta gamintojos specifikacijoje. Ir tikrai nesiekėme taupumo rekordų, nors, tiesa, savaitgalį sostinėje išvengėme spūsčių.
Mūsų automobilyje buvo prigrūsta papildomos įrangos už 4500 eurų, tačiau visko galite lengva ranka atsisakyti, nes „Innovation“ modifikacija ir šiaip gausi.
Mūsų automobilyje buvo prigrūsta papildomos įrangos už 4500 eurų, tačiau visko galite lengva ranka atsisakyti, nes „Innovation“ modifikacija ir šiaip gausi. Ją pasirinkę gausite tokias sistemas kaip įspėjimo dėl priekinio susidūrimo, eismo juostos laikymosi ir ženklų atpažinimo, atstumo nustatymo iki priekyje važiuojančio automobilio. Trūksta nebent 353 eurus kainuojančių parkavimo daviklių, arba už 555 eurus pasirinkite išmanųjį parkavimo asistentą su galinio vaizdo kamera. Palyginti su pirmtake, „Astra“ šiek tiek susitraukė, tačiau viduje vietos daugiau. Sunku rasti priekaištų salono kokybei – viskas funkcionalu, jokių erzinančių dizaino eksperimentų, galima pajusti net menką prabangos kvapą. Šis hečbekas puikiausiai patenkins nedidelės šeimos poreikius. O jei esate vienas iš pardavimų armijos karių, ir darbdavys įteiks naujos „Astros“ raktelius, nuoširdžiai padėkokite.

VAIRUOTOJO UŽRAŠAI

Kodėl jis čia: klausome proto, ne širdies balso

Pranašumai

„Šnabždančiu“ vadinamas dyzelinis motoras iš tiesų veikia labai tyliai. Degalų išgėrė mažiau, nei parašyta instrukcijoje.

Trūkumai

Galingiausios versijos derinamos tik su mechanine pavarų dėže. Net įmonėms neverta rinktis pigiausio 1,4 litro 100 AG benzininio motoro – jis morališkai pasenęs. Kaina 20 862 € / 25 128 € Modelis „Astra Innovation“ 1598 cm3, 4 cil. dyzelinis, PVR, 136 AG, 3200 Nm 4,6 l/100 km, 122 g/km CO2 0–100 km/val. per 9,7 s, 205 km/val. 1350 kg
2017 08 11 18:36
Spausdinti