„AURIS“ ATSINAUJINO IŠORIŠKAI, BET ASMENYBĖS TOBULINIMO KURSUS PRALEIDO.
Kas tai?
Atnaujintas „Auris“ beveik nepasikeitė, bet kartu yra kitoks. Aštresnės kėbulo linijos, žemesnis stogas, gerokai pakeista pakaba, salone daugiau šiuolaikiškesnių patobulintų ir lygių paviršių. Revoliucija pagal „Toyotą“.
Vairavimas
Hibridinis variantas teiks tiek pat emocijų kiek nesiskutęs ir pagiringas klounas. Vis dėlto tai bus geriausias variantas, nes nuobodaus vairavimo nekeičia net iš BMW pasiskolintas 1,6 litro dyzelinis motoras. Bet tai tiesiog kasdienis automobilis, todėl visi bus laimingi.
Interjeras
Viduje pokyčių nedaug, tačiau gamintoja nuolat pabrėžia puikią salono kokybę. Vertikalūs paviršiai ir oda trauktas vairas kuria įtikinamą prabangos pojūtį.
Nauda
Rinkitės hibridinį variantą. Išmokite su juo taupyti degalus, ir ateinančios kartos jums atsidėkos. Tai bus geriausia, ką „Auris“ gali įnešti į jūsų gyvenimą.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Standard“, „Active“, „Active Plus“, „Luxury“
Varikliai Benzininiai 1.2T 116 AG, 1.3 99 AG, 1.6 132 AG; dyzeliniai 1.4 90 AG, 1.6 112 AG; hibridinis 1.8 136 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4330, 1760, 1475
Garantija 3 metai
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
1.8 HSD „Active Plus“ Kaina 20 650 €
Galia 136 AG
Sukimo momentas 347 Nm
Degalų sąnaudos 3,5 l/100 km
CO2 83 g/km
0–100 km/val. per 11,2 sek.
Didžiausias greitis 175 km/val.
KONKURENTAI
„Volkswagen Golf“ „Ford Focus“ „Hyundai i30“
TG KORTA
Pats laikas būtų gamtą saugoti su „Prius“ arba efektyviu dyzeliu.
KAINA
Nuo 14 850 € iki 26 130 €
VERDIKTAS 7/10
UŽ: geresnis interjeras, pakaba gavo vieną gramą sielos, o hibridinė technologija dabar pajėgesnė.
PRIEŠ: hibridiniai varikliai retai įgyvendina gamintojų deklaruojamus pažadus.
Šaunesnis, bet vis dar neatradęs atsakymo į klausimą, kas yra džiaugsmas?