Meniu
Prenumerata

šeštadienis, balandžio 27 d.


Toyota Aygo

„TOYOTA“ SUKŪRĖ ŽAISMINGĄ MIESTO BURUNDUKĄ, IŠSISKIRIANTĮ IŠ KITŲ PIGIŲ MODELIŲ MINIOS.

Kas tai?

Radikaliai, palyginti su konservatyviu pirmtaku, pasikeitęs „Toyotos“ mažylis. Žemesnis, ilgesnis ir tvirtesnis, o jo X formos nosis primena animacinių filmų herojus.

Vairavimas

„Aygo“ rieda komfortiškiau už ankstesnį modelį, pagerėjo garso izoliacija. 1 litro motoras kiek vibruoja, tačiau skamba energingai ir azartiškai, be to, pasitenkina apie 5 l/100 km sąnaudomis. Tik jokiu būdu nesirinkit robotizuotos mechaninės pavarų dėžės.

Interjeras

Į penkiadurę versiją tilps keturi suaugę asmenys, nors sėdintys gale nebus itin patenkinti. Galima rinktis prietaisų skydelio, centrinės konsolės, ventiliacijos angų ir pavarų perjungimo svirties spalvą. Siūlomas net jutiklinis ekranas su navigacijos sistema.

Nauda

Tai – „Toyota“, tad po trejų ar penkerių metų turės didesnę išliekamąją vertę nei kiti miesto mažyliai. Kadangi konstrukcija itin paprasta, čia iš esmės nėra kam sugesti.

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai x, „x-play“, „x-cite“ „x-pure“ Varikliai Benzininis 1.0 69 AG Matmenys I, P, A (mm): 3455, 1615, 1460 Garantija 3 metai, 100 000 km NCAP 4/5

MŪSŲ PASIRINKIMAS

„5 d. x-cite“ Kaina 12 250 € Galia 69 AG Sukimo momentas 95 Nm Degalų sąnaudos 4,5 l/100 km CO2 95 g/km 0–100 km/val. per 14,2 sek. Didžiausias greitis 160 km/val.

KONKURENTAI

„Renault Twingo“ „Volkswagen Up!“ „Fiat Panda“

TG KORTA

„Dacia Sandero“. Jis turi vairą, ketverias duris, keturis ratus ir variklį – ko daugiau reikia?

KAINA

Nuo 9920 € iki 13 050 €  

VERDIKTAS 8/10

UŽ: nenuobodžiai atrodo, smagiai važiuoja, siūlo neblogą komforto ir įrangos derinį. PRIEŠ: robotizuota transmisija (jos rinktis nebūtina) trūkčioja taip, kad galite pasitempti kaklą. Skamba keistai, bet tai vienas radikaliausių „Toyotos“ modelių. „Aygo“ vertas dėmesio.  
2017 01 01 12:00
Spausdinti