Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“, pernai uždirbę 58,1 mln. eurų grynojo pelno, valstybei ketina išmokėti 38 mln. eurų dividendų, pranešė bendrovė.
Bendrovės vadovas Mantas Bartuška praėjusių metų pabaigoje sakė, kad „Lietuvos geležinkeliai“ 2020 metais turėtų išmokėti panašius dividendus, kaip 2019-aisiais. Pernai „Lietuvos geležinkeliai“ valstybei buvo išmokėję rekordinius dividendus – 43 mln. eurų.
„Lietuvos geležinkelių“ grupės įmonės pernai kartu gavo 505,5 mln. eurų pajamų – beveik 10 mln. eurų daugiau, nei 2018-aisiais (495,8 mln. eurų). Krovinių gabenimo veiklą perėmusi „LTG Cargo“ viso vežė 55,2 mln. tonų krovinių – 2,8 proc. mažiau nei užpernai (56,8 mln. tonų). Keleivių vežimo veiklą vykdanti bendrovė „LTG Link“ pervežė 5,5 mln. keleivių – 6,7 proc. daugiau nei 2018-aisiais (5,2 mln. keleivių).
Šalies geležinkelių tinklą valdanti bendrovė „LTG Infra“ praėjusiais metais fiksavo 32,5 mlrd. tkm traukinių darbo apimtis – šis rodiklis nusako kiek ir kokio svorio traukiniai įveikė kilometrų visame šalies tinkle. Lyginant su 2018 metų rezultatu, kai šis rodiklis siekė 33,5 mlrd. tkm, fiksuojamas 3 proc. mažėjimas, kurį lėmė, visų pirma, kiek mažesnės krovinių vežimo apimtys.
Tačiau tai leido bendrovei „LTG Infra“ aktyviau vykdyti geležinkelių infrastruktūros ir atnaujinimo ir plėtros projektus, kuriems įmonė pernai skyrė 86,7 mln. eurų (63 mln. eurų 2018 metais).
Grupę sudaro kontroliuojančioji bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“, krovinių vežimo veiklą vykdanti bendrovė „LTG Cargo“, keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“, šalies geležinkelių tinklą valdanti ir jo modernizacija besirūpinanti bendrovė „LTG Infra“. Taip pat, grupėje veikia Vilniaus lokomotyvų remonto depas (VLRD), Geležinkelio tiesimo centras (GTC) ir kitos antrinės bendrovės.
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama