„GOLF“ PASISTIEBĖ AUKŠČIAU, BET NEPRARADO DINAMIKOS IR TAPO DAR PRAKTIŠKESNIS.
Kas tai?
Smarkiai pakeistas „Golf“ universalas su visų varančiųjų ratų pavara ir 20 mm padidinta prošvaisa. Pagal šiuos parametrus atnaujinta ir išorė: sumontuotos aliuminio apsaugos ir plastikinės arkos. Dabar jis tikrai išsiskirs iš visų „Golf“.
Vairavimas
Masės centras, savaime suprantama, pakilo aukščiau, tačiau didelės įtakos jo galimybėms posūkiuose tai nepadarė. „Alltrack“ vingiuose elgiasi labai panašiai kaip standartinis „Golf“, nes jis nuolat varomas priekiniais ratais. Galiniai įjungiami, kai to pareikalauja kelio sąlygos.
Interjeras
Viduje rasite šiam modeliui kurtus apmušalus. Daugiau neaptiksite nieko naujo, ko nematėte įprastame „Golf“.
Nauda
Kaina tikrai nežema, bet už ją gausite tai, ko ir tikitės iš hečbekų lyderio. Aukštesnė prošvaisa nesugadino vairavimo, o su visų varančiųjų ratų pavara tampa naudingu papildomu paketu.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Alltrack“
Varikliai Benzininis 1.8T 180 AG; dyzeliniai 1.6 110 AG, 2.0 184 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4628, 1865, 1484
Garantija 3 metai
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
2.0 TDI „Alltrack“ Kaina 32 927 €
Galia 184 AG
Sukimo momentas 380 Nm
Degalų sąnaudos 5 l/100 km
CO2 132 g/km
0–100 km/val. per 7,8 sek.
Didžiausias greitis 219 km/val.
KONKURENTAI
„Subaru Levorg“ „Škoda Octavia Scout“ „Seat Leon X-Perience“
TG KORTA
„Seat Leon X-Perience“ yra tas pats automobilis, bet savo darbą atlieka pigiau.
KAINA
Nuo 29 025 € iki 32 927 €
VERDIKTAS 7/10
UŽ: visų varančiųjų ratų pavara įsijungia žaibiškai, o prošvaisa paaukštinta neatimant vairavimo malonumo.
PRIEŠ: bekelės fanatikai papildomoje komplektacijoje pasiges mažesnių ratų su riebesnėmis padangomis.
Tobulas trapios linijos tarp hečbeko ir SUV atradimas.