„GOLF“ PASIKEITĖ TECHNOLOGIŠKAI, TAČIAU JO SĖKMĖS FAKTORIUS LIKO TAS PATS.
Kas tai?
Septintos kartos „Golf“ atrodo kaip atnaujintas ankstesnės versijos modelis. Išvaizda apgauna, nes viduje tai naujut naujutėlis modelis. Kartu pasirodė vienatūrio „Sportsvan“, labai karšta hibridinė GTE ir visiškai elektrinė „e-Golf“ versijos.
Vairavimas
Revoliucija šioje srityje neįvyko, bet MQB platforma akivaizdžiai lengvesnė. Tai leidžia „Golf“ sklęsti be jokių pastangų. Daugiasvirtė pakaba gale išsprendžia virtinę problemų.
Interjeras
Salone kaip visada gali apimti jausmas, kad sėdi aukštesnės klasės modelyje. Išlaikytos visos tradicijos. Sulaukę šeimos pagausėjimo, bet neįsivaizduojantys gyvenimo be „Golf“, galės džiaugtis erdvesne „Spotsvan“ versija.
Nauda
Variklių ir sąnaudų gama tokia plati, kad patenkins net nuosaikiausius „Greenpeace“ aktyvistus (išskyrus dvilitrį dyzelį, žinoma). Jo vertė krinta lėtai, todėl „Golf“ bus gera investicija.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Trendline“, „Comfortline“, „Highline“, „R Line“, GTI, GTD, GTE
Varikliai Benzininiai 1.2T 110 AG, 1.4T 125 AG, 1.4T 150 AG, 2.0T 220 AG; dyzeliniai 1.4 90 AG, 1.6 110 AG, 2.0 150 AG, 2.0 184 AG; hibridinis 1.4 204 AG; elektrinis 115 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4255, 1799, 1452 („Golf“); 4338, 1807, 1578 („Golf SV“)
Garantija 3 metai
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
1.6 TDI DSG „Comfortline“ Kaina 22 122 €
Galia 110 AG
Sukimo momentas 250 Nm
Degalų sąnaudos 3,9 l/100 km
CO2 102 g/km
0–100 km/val. per 10,9 sek.
Didžiausias greitis 195 km/val.
KONKURENTAI
„Ford Focus“ „Opel Astra“
TG KORTA
Susikaupkite ir pagalvokite: gal išsiversite su „Polo“?
KAINA
Nuo 16 386 € iki 38 516 €
VERDIKTAS 8/10
UŽ: klasės lyderis neima karo belaisvių ir konkurentus į miltus mala savo paprastais inžineriniais sprendimais.
PRIEŠ: jam vis dar trūksta cinkelio, bet gal ikonos turi tokią privilegiją.
Pirkti „Golf“ – tai tas pats, kas atostogauti prie jūros. Tokiu sprendimu gali nusivilti tik grynakraujis snobas.