Volkswagen Passat
Nors išvaizdos pokyčiai buvo evoliuciniai, o ne revoliuciniai, aštuntos kartos „Passat“ 2015-ųjų Europos metų automobiliu tapo ne veltui. Jis nugludintas lyg amžius sraunios upės dugne pragulėjęs akmuo – erdvus, patogus, taupus ir... prabangus. „Passat“ į premium sedanų gretas dabar taikosi ne be reikalo – brangesnių komplektacijų kainos nesunkiai perkops 40 tūkst. eurų ribą. Pernai prie įprastų benzininių ir dyzelinių modelių gamos prisijungė iš tinklo įkraunamas hibridas GTE. Benzininio 1.4 TSI variklio ir elektros motoro tandemas pasiekia 218 AG, o vienu įkrovimu, naudodamas tik baterijų energiją, gali įveikti iki 50 km. Vidutinės GTE degalų sąnaudos nesiekia nė 2 l/100 km!