„SHARAN“ APSIGINKLAVO SLANKIOSIOMIS DURIMIS IR IŠSIRUOŠĖ Į KOVĄ SU „GALAXY“.
Kas tai?
Didesnis „Touran“, kuris yra didesnis „Golf SV“, kuris yra didesnis „Golf“, kuris… Na, „Volkswagen“ logiką suprasti nesunku, o dabartinis modelis daug naujovių nesulaukė.
Vairavimas
Fizikos dėsnių „Sharan“ neįveikia, tad jo dydis itin jaučiamas kelyje. Laimė, modelio apsisukimo spindulys yra vienas mažiausių segmente, todėl bent jau ankštose aikštelėse bėdų neturėtų kilti.
Interjeras
Vidurinėje eilėje sėdintys vietos turės panašiai kaip „Phaeton“ keleiviai. Trečioje sėdynių eilėje ne taip erdvu. Interjeras išmuštas kokybišku plastiku ir net galima rinktis medžio apdailą. Daugiausia naudos teiks slankiosios durys.
Nauda
Pigiausias variantas su DSG automatine pavarų dėže kainuos beveik 34 000 eurų. Jis bus su benzininiu varikliu, todėl reikėtų paieškoti daugiau lėšų 2 litrų dyzeliniam motorui.
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Trendline“, „Comfortline“, „Highline“
Varikliai Benzininiai 1.4T 150 AG, 2.0T 220 AG; dyzeliniai 2.0 150 AG, 2.0 184 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4854, 1904, 1720
Garantija 3 metai
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
2.0 TDI DSG „Comfortline“ Kaina 36 897 €
Galia 150 AG
Sukimo momentas 320 Nm
Degalų sąnaudos 5,1 l/100 km
CO2 136 g/km
0–100 km/val. per 10,3 sek.
Didžiausias greitis 203 km/val.
KONKURENTAI
„Ford Galaxy“ „Renault Espace“ „Seat Alhambra“
TG KORTA
„Seat Alhambra“ atlieka tas pačias užduotis, bet pigiau.
KAINA
Nuo 29 969 € iki 40 731 €
VERDIKTAS 7/10
UŽ: viduje jis kaip limuzinas: erdvus, komfortiškas ir su dalele prabangos. PRIEŠ: vis dėlto viskas sudėta į nuobodų kūną. Didelis, gana brangus, tačiau puikiai atlieka savo darbą – veža žmones.