ANTROS KARTOS MODELIAI PATEIKIA STEBINANČIŲ INŽINERINIŲ IR TECHNOLOGINIŲ SPRENDIMŲ.
Kas tai?
„Touran“ atnaujintas iš pagrindų. Dabar modelis sukurtas ant koncerno MQB bazės. Todėl jis lengvesnis ir sukalbamesnis kelyje. Šeimos automobilyje vairavimo malonumas niekada nebuvo prioritetų sąrašo viršuje, tačiau apie 60 kg lengvesnis kėbulas yra maloni žinia. VW išsprendė sunkaus priekio problemą, tad „Touran“ subalansuotas geriau nei pirmtakas. Taip pat turi naujausių VW žaisliukų, kurie patiks visai šeimai. Dizaino departamentas gavo progą pademonstruoti savo sugebėjimus, ir pagaliau „Touran“ išvaizda skiriasi nuo krovininio „Caddy“.
Vairavimas
Stebuklų tikėtis nereikia, bet neapleidžia jausmas, kad modelis perėmė dalį gerųjų „Golf“ ypatybių. Lietuvoje siūloma rinktis iš trijų benzininių ir dviejų dyzelinių variantų, o galia svyruoja nuo 110 iki 180 AG. Didelį sukimo momentą pasiekiantys dyzeliniai motorai bus populiaresni. Suderinus puikų jų sukimo momentą su greita automatine DSG pavarų dėže, galima turėti patogų ir pavargti neleisiantį šeimos automobilį. Pakaba vidutiniškai minkšta, taigi mieste esantys saugumo kalneliai, kurių tikrai pasitaikys vežant vaikus į mokyklą, neturėtų kelti alerginės reakcijos vairuotojui ar išlaistyti keleivių gėrimų. Užmiestyje pakaba gana subtili ir išlaiko gerą kėbulo kontrolę. Išrankesni vairuotojai rinksis adaptyviąją važiuoklę, kurios parametrus galima keisti atsižvelgiant į situaciją kelyje.
Interjeras
Jei matėte „Golf“ saloną, „Touran“ staigmenų nepateiks. Tiesa, čia yra daugiau įvairiose vietose išdėstytų daiktadėžių ir naujos kartos panoraminis stogas. Jo šonus puošia specialus apšvietimas, kuriantis jaukią aplinką naktinėse kelionėse. Labiausiai nustebina naujoji informacinė sistema. Ji puikiai veikia su išmaniaisiais įrenginiais. Įvairios programos leidžia prie automobilio sistemos prijungti jutiklinius prietaisus, kuriuose galima stebėti kelionės kryptį, keisti muzikos nustatymus ir kita. Gale sėdintys keleiviai dar niekada neturėjo tokios demokratijos. Tiesa, trečioje eilėje vietos užteks nebent vaikams, o suaugusieji čia išbus tik trumpą laiką.
Nauda
Taupūs varikliai ir branduolinį sprogimą atlaikysiantis salonas yra labai geras pasirinkimas ilgoms šeimos kelionėms. Automobilis 1,6 litro dyzeliniu motoru, anot gamintojos, nesunaudos daugiau nei 4,5 l/100 km degalų, todėl bus puikus egzempliorius vaikams vežioti į mokyklą ir leistis į ilgesnes savaitgalio keliones. Svarbu, kad „Euro NCAP“ 2015 m. „Touran“ įvertino kaip saugiausią klasėje.
VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI
SPECIFIKACIJA
Įrangos lygiai „Trendline“, „Comfortline“, „Highline“
Varikliai Benzininiai 1.2T 110 AG, 1.4T 150 AG, 1.8T 180 AG; dyzeliniai 1.6 110 AG, 2.0 150 AG
Matmenys I, P, A (mm): 4527, 1829, 1659
Garantija 3 metai
NCAP 5/5 MŪSŲ PASIRINKIMAS
1.6 TDI DSG „Comfortline“ Aukso viduriukas: neblogas variklis ir galimybė įsigyti pažangią informacinę sistemą.
Kaina 27 324 €
Galia 110 AG
Sukimo momentas 250 Nm
Degalų sąnaudos 4,3 l/100 km
CO2 110 g/km
0–100 km/val. per 11,9 sek.
Didžiausias greitis 187 km/val.
KONKURENTAI
„Ford S-Max“ „Renault Scenic Grand“ „Opel Zafira Tourer“
TG KORTA
„Ford S-Max“ taip pat stinga vietos trečioje eilėje, bet jis gerokai judresnis.
KAINA
Nuo 20 296 € (1.2 TSI 110 AG „Trendline“) iki 31 185 € (2.0 TDI 150 AG „Highline“)
VERDIKTAS 8/10
UŽ: pagaliau jis turi informacinę sistemą su pagirtina vartotojo sąsaja.
PRIEŠ: trečioje sėdynių eilėje suaugusio žmogaus nepasodinsite net už pinigus.
Lengvai vairuojamas, o salono erdvė patiks visiems šeimos nariams.