Meniu
Prenumerata

šeštadienis, balandžio 20 d.


Volvo S80

ITIN SAUGUS IR KOKYBIŠKAS, BET JAU SENAMADIŠKAS.

Kas tai?

„Volvo S80“ sulaukė paskutinių savo dienų ir nebegali tinkamai kovoti su varžovais. Tiek vidus, tiek išorė nieko nebestebina. Laimė, pardavimo salonus greitai pasieks visiškai naujas S90.

Vairavimas

S80 nuo kelio izoliuotas lygiai tai pat kaip „Lexus GS“, todėl niekada nedžiugino tokiomis puikiomis vairavimo ypatybėmis kaip 5 serijos BMW. Visgi jis skirtas saugiai gabenti vairuotoją ir keleivius, vadinasi, teks susitaikyti su šiuo kompromisu.

Interjeras

Viduje išlaikytos „Volvo“ minimalizmo tradicijos. Nerasite jutiklinio ekrano ar valdiklių, tačiau salonas nenusėtas mygtukais. Surinkimo kokybė nepriekaištinga, o sėdynės patogios net ilgoje kelionėje.

Nauda

S90 atkeliaus jau visai greitai, tad pirkdami į pensiją išlydimą S80 galite tikėtis dosnių nuolaidų. Vis dėlto Lietuvoje siūloma rinktis tik iš dviejų variklių ir tiek pat komplektacijų.

SPECIFIKACIJA

Įrangos lygiai „Momentum“, „Summum“ Varikliai Benzininis 2.0T 245 AG; dyzelinis 2.0 181 AG Matmenys I, P, A (mm): 4854, 1861, 1493 Garantija 3 metai NCAP 5/5

MŪSŲ PASIRINKIMAS

„2.0 D4 Summum“ Kaina 45 500 € Galia 181 AG Sukimo momentas 400 Nm Degalų sąnaudos 4,1 l/100 km CO2 108 g/km 0–100 km/val. per 8,4 sek. Didžiausias greitis 225 km/val.

KONKURENTAI

5 serijos BMW „Audi A6“ E klasės „Mercedes-Benz“

TG KORTA

Jeigu negalite laukti S90 ir norite sutaupyti – rinkitės gausiai sukomplektuotą „Škodą Superb“.

KAINA

Nuo 42 500 € iki 48 100 €  

VERDIKTAS 6/10

UŽ: minimalizmas salone ir patogios sėdynės amžiui nepaklūsta, todėl patiks daugeliui. PRIEŠ: vairavimo malonumas nėra prioritetas, o dyzeliniai motorai gerokai pranoksta padangų galimybes. Net ir po šitiek gamybos metų S80 išlieka vienu racionaliausių pirkinių.
2017 01 01 12:00
Spausdinti