Visa magija šioje fotografijoje nematoma, tačiau sukurta ne kompiuteriu. Kaip fotografas ir dailininkas Algis Griškevičius sugalvoja tragikomiškas fotonoveles ir sumanymus įgyvendina, domėjosi Ieva Rekštytė.
Vilniaus rajone yra Mikališkių kaimas, o jame – trys trobos. Vienoje jų gyvena pani Aldona, griežta lenkė, kuri nors nekalba lietuviškai, viską puikiai supranta. Pani Aldona jau beveik įprato, kai visai šalia jos namo vasaromis ima dėtis neįtikėtini dalykai. Pavyzdžiui, per jos karvę šokinėja vyriškis, o kitas tuos šuolius paveiksluoja. Tik pati pani Aldona griežtai atsisako fotografuotis: nei pati šokinėti, nei kad per ją šokinėtų nė už ką nenorinti. Tačiau ji vis dėlto įsileidžia fotografą A. Griškevičių į savo laukus ir leidžia jam čia užsiimti sunkiai suprantamais menais. Kaip kitaip. Menininkas yra išleidęs fotografijų albumą „Mikališkių stebuklai“, kuriame įamžinti pani Aldonos mylimo kaimo peizažai. Jame užfiksuotas ir šis keistuolis, žongliruojantis kiaušiniais virš ežero.
„Šis kadras buvo bene techniškai sudėtingiausias“, – prisimena A. Griškevičius, dėl vienos nuotraukos plūkęsis kelias savaites. Viskas vyko štai taip: reikėjo sumeistrauti plaustą, kuris būtų nugramzdintas ne daugiau kaip keturis penkis centimetrus po vandeniu taip, kad jo nebūtų matyti. Tada ant jo pritvirtinti ratą, turintį išlaikyti žonglierių. Galiausiai vyriškiui teko išmokti žongliruoti. Mesteltas kiaušinis tekštelėdavo ant plausto (o tai nutikdavo dažnai) ir reikėdavo plaukti jo išgriebti.