Meniu
Prenumerata

sekmadienis, gruodžio 4 d.


ENERGIJA
ESO: naujų vartotojų prijungimas vėluoja dėl specialistų ir medžiagų trūkumo
BNS
Žygimantas Gedvila/BNS

Sparčiai augant darbų apimtims prijungiant gaminančius bei naujus elektros vartotojus, bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) vėluoja atlikti darbus, nes rangovams trūksta darbuotojų bei medžiagų, trečiadienį pranešė ESO.

Pasak ESO valdybos nario, Tinklų vystymo tarnybos direktoriaus Ovidijaus Martinonio, kiekvieną mėnesį sulaukiama apie 12 tūkst. paraiškų prijungti naujus vartotojus, padidinti galią, sustiprinti tinklą ar prijungti gaminančius vartotojus prie tinklo – 71 proc. daugiau nei prieš metus.

„Darbuotojų trūkumą jaučiame ne tik mes, bet ir mūsų rangovai, kurie neturėdami galinčių dirbti žmonių, negali dalyvauti ESO skelbiamuose konkursuose. Dėl to gaminančiais vartotojais apsisprendę tapti gyventojai, taip pat ir nauji vartotojai yra priversti laukti“, – pranešime sakė O. Martinonis.

Pasak jo, didžiausias iššūkis yra Vilniaus rajone, kur sparčiai plečiasi gyvenamieji kvartalai, o darbuotojų ypač trūksta.

Lietuvos elektros energetikos asociacija, vienijanti 37 rangovines ir medžiagų tiekimo įmones, teigia, kad šiuo metu rinkoje išaugęs energetikų poreikis, nes prie tinklų jungiamos naujos didelės vėjo ir saulės elektrinės, yra daug kitų privačių užsakymų, todėl resursų ESO darbams nebepakanka.

„Asociacija kartu su savo įmonėmis bendradarbiauja su įdarbinimo agentūromis ir šiuo metu ieško specialistų trečiosiose šalyse, pirmiausia Kazachstane“, – pranešime sakė asociacijos prezidentas Kęstutis Jauniškis.

ESO teigia, jog kartu laiku arba anksčiau laiko prijungia 96 proc. klientų, o 4 proc. prašymų įgyvendina per ilgesnį nei planuotą laiką.

Nuo šių metų pradžios ESO prijungė 45,1 tūkst. klientų – 21 proc. daugiau nei tuo pat laiku 2021 metais.

2022 10 19 13:18
Spausdinti