Meniu
Prenumerata

trečiadienis, vasario 8 d.

Komentarai
KOMENTARAS
Kokias elektroninės prekybos tendencijas kuria pirkėjai?
Nors kai kurie elektroninės prekybos dalyvių šiandien ilgisi per pandemiją pasiekto milžiniško augimo greičio, tyrimų bendrovė „Euromonitor International“ prognozuoja, kad ateinantį penkmetį Lietuvoje vidutinis metinis elektroninės prekybos rinkos augimo tempas sieks apie 19 proc., o visose Baltijos šalyse gyventojai 2026-aisiais internetu pirks maždaug penktadalį visų prekių. Žinoma, daugiausia jų parduos tie, kas geriausiai prisitaikys prie pirkėjų lūkesčių. Taigi kokias elektroninės prekybos tendencijas jau šiandien kuria pirkėjai?
Verslas
PREKYBA IR PASLAUGOS
COVID-19 pagreitino permainas, kurioms būtų prireikę ne vienų metų
Prekybos ir paslaugų sektorius greitai prisitaikė prie pandeminės realybės, o sunkmečio atradimai taps nauja tendencija  
Verslas
SKAITMENIZACIJA
Vis daugiau nedidelių Lietuvos įmonių prekiauja internetu
Lietuvoje per dvejus metus beveik pusantro karto padaugėjo mažų ir vidutinių bendrovių, siūlančių įsigyti prekių ar paslaugų internetu. Lietuva pagal šį rodiklį lenkia Latviją ir Estiją, rodo SEB banko atliktas verslo klientų tyrimas.  
ŽYMA
PREKYBA INTERNETU