Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, birželio 30 d.

The Economist
PAMATYTI IR PATIKĖTI
Nuo „Apple“ iki „Google“ – didžiosios technologijų įmonės kuria VR ir PR sistemas
Gal tai bus tokio populiarumo kaip išmanusis telefonas sulauksianti nauja platforma Išplėtęs akis devynmetis Ralphas Milesas lėtai nusiima nuo galvos „Quest
The Economist
AUKŠTI UŽMOJAI
Į ką investuoja didžiausios JAV technologijų įmonės
Pagrindinis jų dėmesys – metavisatai, automobiliams, sveikatos priežiūrai
IQ Tema
TECHNOLOGIJOS
Nerealios svajonės? Sparčią metavisatų plėtrą kol kas stabdo technologijos
Jau dabar aišku, kad prisijungti prie metavisatos bent jau pradžioje reikės virtualiosios realybės (VR) akinių. Tačiau maždaug čia daugelio žinios ir baigiasi. Kaip teigė „VR Arenos“ įkūrėjas ir vadovas Domas Sabockis, kol kas metavisata nėra aiškiai apibrėžtas dalykas ir niekas iki galo nesupranta, kaip ji atrodys. Tad ir kalbėti apie jai reikalingas naujas technologijas arba iki galo įgyvendintą metavisatos viziją yra sudėtinga.
IT ir transportas
VIRTUALI REALYBĖ
„Facebook“ buria komandą, kuri kurs „metavisatą“
„Facebook“ pirmadienį pranešė burianti komandą iš įvairių aparatinės įrangos, žaidimų ir virtualiosios realybės padalinių specialistų, kuriems bus patikėta sukurti įtraukųjį skaitmeninį pasaulį – vadinamąją metavisatą.
IT ir transportas
Kai IT sutinka NT
Technologijos aplenkdavo konservatyvią nekilnojamojo turto (NT) karalystę, tačiau terminą „proptech“ artimiausiu metu vis dažniau tars ne tik programuotojai, bet ir NT plėtotojai
ŽYMA
VIRTUALI REALYBĖ