Meniu
Prenumerata

penktadienis, balandžio 19 d.


ĮVAIZDIS
Lietuvos pristatymo užsienyje strategija kainuos 163 tūkst. eurų, ją kurs „New Agency“
BNS
Fotobankas
Veidrodėli, kas pasaulyje gražiausias?.

Vyriausybės kanceliarija trečiadienį pranešė pasirašiusi 163 tūkst. eurų vertės sutartį su bendrove „New Agency“ dėl Lietuvos pristatymo užsienyje dešimtmečio strategijos parengimo. 

„Iki šiol neturime koordinuotos šalies pristatymo užsienyje strategijos, dėl to sumažėja mūsų atpažįstamumo galimybės tikslinėse užsienio rinkose ir sunkiau išryškinti konkurencinius pranašumus regione. Todėl būtina sukurti bendrą šalies pristatymo sistemą, susitarti dėl komunikavimo krypčių bei gairių ir siekti didesnio Lietuvos žinomumo, kryptingo mūsų valstybės užsienyje pristatymo“, – pranešime teigė Vyriausybės vicekancleris Deividas Matulionis.

Vyriausybės kanceliarija teigia, kad bendrovė atrinkta iš trijų viešojo konkurso dalyvių, vadovaujantis ekonominio naudingumo kriterijais.

Pranešime taip pat teigiama, kad strategiją rengs kūrybos agentūra „New!“, verslo konsultavimo įmonių grupė „Synthesis Consulting Group“, socialinių tinklų agentūra „SuperYou“ ir viešųjų ryšių kompanija „Blue Oceans PR“.

„Į ekspertų komandą suburti šalies rinkodaros, komunikacijos, ženklodaros profesionalai. Jiems talkins gerai pasaulyje žinomas šalių prekių ženklų kūrėjas Simonas Anholtas, per savo karjerą konsultavęs net 40 šalių vyriausybes“, – rašoma pranešime.

Agentūrai „New!“ vadovauja Tomas Ramanauskas bei Maksimas Kuzminas. Šalies 2020–2030 metų pristatymo užsienyje strategiją jų bendrovė turės parengti per pusmetį.

Vyriausybės kanceliarija taip pat teigia, kad jos užsakymu atliktas Lietuvos žinomumo ir reputacijos tyrimas parodė, jog, nors šalies vardas tikslinėse užsienio rinkose žinomas beveik šimtu procentų, trūksta nuodugnių žinių ir aiškesnio valstybės profilio.

„Tyrimas atskleidė, kad Lietuva tikslinėse užsienio šalyse labiausiai siejama su turistiniu potencialu – apklaustų septynių užsienio šalių gyventojai Lietuvą sieja su tik su emociniu faktoriumi – keturiais metų laikais, ekologiškumu“, – teigiama pranešime. 

Pasak Vyriausybės kanceliarijos, rengiant strategiją Lietuvos pasiekimų ir prioritetinių valstybės sričių plėtros pagrindu bus išgrynintos Lietuvos komunikavimo kryptys, visuomenės vertybės, parengtos komunikavimo gairės svarbiais Lietuvai klausimais.

Taip pat kartu su šalies institucijomis bus pasiektas susitarimas dėl tikslinių užsienio rinkų, šalies pristatymo užsienyje tikslų ir uždavinių, veiklų vertinimo rodiklių, parengtas dešimties metų trukmės veiksmų planas. 

Strategijos sukūrimas – Europos Sąjungos fondų lėšomis finansuojamo ir Vyriausybės kanceliarijos vykdomo projekto „Vieningos, viešuosius interesus atitinkančios ir į rezultatus orientuotos Lietuvos pristatymo užsienyje sistemos sukūrimas“ dalis. 

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama

2020 02 12 14:23
Spausdinti