Jie pavergė Ameriką, ant jų sumontavę kulkosvaidžius Arabų pavasario sukilėliai iš sostų vertė diktatorius, juos, pasinaudodami ES parama, graibsto Lietuvos ūkininkai. Ovidijus Lukošius prie pikapo vairo sėdo tykiame Vilniuje.
Automobilizmo eros aušroje specializuotų modelių gamintojos ant serijinių automobilių važiuoklių montavo kėbulus, pritaikytus įvairioms gyvenimiškoms užduotims spręsti. Taip dar 1913 m. amerikiečių „Galion Allsteel Body Company“, panaudojusi pirmąjį masiškai gamintą „Ford T“, sukūrė krovininę transporto priemonę, kurią galėtume vadinti šių dienų pikapų protėviu.
To nepasakysi vaikščiodamas Niujorko, Vašingtono ar San Fransisko gatvėmis, tačiau pikapai visiškai užvaldė amerikiečių vairuotojų širdis – dėl praktiškumo, pigių degalų ir prabangos prie vairo sėdėti dėvint plačiakraštę kaubojišką skrybėlę. Prieš metus išsiruošęs į kelionę automobiliu po JAV vakarus specialiai išsinuomojau gana didelį SUV „Nissan Rogue“, Lietuvoje žinomą „X-Trail“ vardu, bet apsuptam daugybės milžiniškų „Dodge“, „Ford“ ir „Chevrolet“ pikapų vis tiek grėsė įsitaisyti nevisavertiškumo kompleksą. Šį įspūdį patvirtina sausa statistika: pirmas tris Jungtinėse Valstijose daugiausia parduodamų automobilių sąrašo vietas kovo mėnesį užėmė lengviems sunkvežimiams prilygstantys „Ford F“, „Chevrolet Silverado“ ir „Dodge Ram“.