Vartotojams nuolat reikia naujų dirgiklių, kurie yra pagrindinė motyvuojanti jėga. Vieni madingi dalykai atsiranda tarsi iš niekur, o kiti yra ryškūs epochos ženklai. Anot Vido Rachlevičiaus, šiais metais laikrodžių pasaulyje akį traukia gana ekscentriškai atrodanti žalia spalva.
Žalia yra nauja juoda. Toks yra naujausias, tačiau niekur viešai neiškabintas aukštos klasės laikrodžių pasaulio šūkis. Jis reiškia, kad juoda niekur nedingo, ji buvo, yra ir bus, bet žalia yra scenos primadona, ji dabar ant bangos.
Juoda spalva turi neginčytinų galių. Teoriškai, juoda reiškia, kad nėra jokios spalvos arba objektas sugeria absoliučiai visus regimojo diapazono bangų ilgius. Taigi vien „tokia fizika“ suteikia šiai spalvai milžiniškų techninių, emocinių ir kūrybinių galimybių, nes ji gali reikšti beveik bet ką. Platus reikšmių spektras suteikė jai daug privilegijų mados pasaulyje. Juk neteko girdėti nei apie „mažą rudą suknelę“, nei apie aprangos kodą „Red tie“? Vyrų aprangoje „Black tie“ kodas kaip vakarinės aprangos standartas vyrauja nuo maždaug XIX a. pradžios, o į moterų madą su trenksmu atėjo 1926 m., kai Coco Chanel pristatė mažas juodas sukneles. Nuo to laiko juoda yra visur.
C. Chanel turbūt būtų reikšmingai pakėlusi antakį, kai maždaug prieš dešimtmetį nuskambėjo šūkis, kad mėlyna yra nauja juoda. Visi ir viskas puikiai atrodo tamsiai mėlynos spalvos! Garsūs vyrai metė iššūkį ir „Oskarų“ ceremonijose, ir Kanuose: Jasonas Sudeikis, Kevinas Spacey, Ryanas Goslingas ir kiti ant raudonų kilimų pasirodė pasirinkę „Blue tie“. Beje, jokia kita spalva iki šiol nesugeba mesti bent kiek rimtesnio iššūkio mėlyniems džinsams.