Kompiuterinių žaidimų sporto pasaulis frazei „nerealios varžybos“ suteikia naują prasmę – čia plaukiantys pinigai yra labai apčiuopiami
Karantinas sportui buvo keistas laikotarpis. Žmonės iš tolimiausių pasaulio kampelių ėmė žiūrėti Baltarusijos futbolo lygą, lažintis dėl Rusijos stalo teniso rezultatų ir sirgti už Taivano krepšinio komandas. O garsiausi atletai socialinėse paskyrose dalijosi savo nykios kasdienybės vaizdais. Galiausiai lygos rado tam tikrą alternatyvą – kompiuterinius žaidimus. Savo žvaigždes prie kompiuterių ekranų sodino futbolo lygos (ispanų „La Liga“, anglų EPL, amerikiečių MLS), lenktynių organizatoriai („Formulė-1“, „Nascar“, „Indycar“), regbio, ledo ritulio ir daugybės kitų sporto šakų atstovai.
Lietuviai neatsiliko. Krepšinio klubas „Neptūnas“ pristatė virtualią komandą ir sužaidė rungtynes su „Lietkabeliu“, kita LKL ekipa. Naujai suformuota Lietuvos e. futbolo rinktinė net sudalyvavo atrankoje į Europos čempionatą.
Šiuo atveju beveik nieko kurti nuo nulio nereikėjo – užteko paskirus elementus sudėlioti į vietas. Žaidimai jau egzistavo, vyko virtualios rungtynės, kurios turėjo savo čempionus ir gerbėjų ratą. Vienas sėkmingiausių pavyzdžių yra 2018 m. įkurta NBA 2K lyga, kurioje oficialias e. komandas turi 23 lygos ekipos. Jos vykdomasis direktorius Brendanas Donahue žurnalui „Fortune“ sakė besitikintis, kad jau netrukus JAV baruose bent vienas televizorius rodys virtualias rungtynes. Čempionato idėją svarsto ir „Eurolyga“, o jau šią vasarą vyks virtualios FIBA rinktinių rungtynės. Nesnaudžia ir kitų sporto šakų atstovai.