

Jie teigia kovojantys už aukas, bet gal iš tiesų tik siekia populiarumo? Barclay Bramas atskleidžia aferistų medžiotojų darbo metodus ir motyvus.
IQ redakcija rašo apie verslą, politiką, kultūrą ir kitus svarbiausius visuomenės reiškinius. Mes kuriame kokybišką ir išskirtinį turinį. Kviečiame mus palaikyti prenumeruojant mūsų žurnalą sau ar jums artimiems žmonėms mūsų prenumeratos svetainėje https://prenumeratoriai.lt/. Užsisakiusiems žurnalą metams – visas turinys iq.lt svetainėje nemokamas.
„Sveiki, čia Marta?“ – telefonu prabilęs vyras kalbėjo angliškai su sunkiai atpažįstamu akcentu, bet aiškiai ir be užuolankų. Prisistatė esąs Nickas. Kaip ir galima tikėtis iš moters per 80 metų, Marta kalbėjo kiek nedrąsiai. Ar jie pažįstami? Ji neprisimenanti. „Ne“, – atsakė Nickas. Jis paaiškino skambinantis dėl to, kad Marta internete spragtelėjo skelbimą ir taip išreiškė susidomėjimą investavimo programa.
„Ar tai tas reikalas su Elonu Musku?“ – pasiteiravo Marta. Galbūt ir jums praėjusią vasarą teko matyti tas pačias reklamas, kuriose E. Muskas neva duoda interviu BBC arba kalba nuo scenos TED tipo renginyje. Jis pristatė naują investavimo galimybę, kuri, jo teigimu, gali padvigubinti žmogaus turtą. Viename tų vaizdo įrašų E. Muskas žvelgdamas į vaizdo kamerą žadėjo, kad „gyvenimas, apie kurį seniai svajojote – pasistatyti namą, nusipirkti svajonių automobilį, keliauti – viskas yra įmanoma“.