Didžiausios pasaulio technologijų įmonės sveikatos priežiūros paslaugų sektoriuje mato naudingų pokyčių. Rezultatas – daugiau galimybių pacientams, geriau diagnozuojamos ligos ir mažesnės kainos.
Per pastarąjį dešimtmetį išmanusis telefonas tapo įprasta priemone kasdieniams reikalams tvarkyti. Šiuose kišeniniuose kompiuteriuose galima užsukti į banką, apsipirkti, susirasti draugų.
Dabar funkcijos plečiasi – žengiama į dar svarbesnę sritį. Trejetą metų „Apple“ kūrė aparatinę ir programinę įrangą medicinos duomenims apdoroti, siūlydama produktus tyrėjams ir medikų komandoms. Sausio 24-ąją bendrovė paskelbė rezultatus. Įdiegus kitus rimtus „iPhone“ programinės įrangos atnaujinimus, telefone atsiras funkcija „Health Records“, leidžianti peržiūrėti, tvarkyti ir bendrinti sveikatos istoriją. Naujoji funkcija, įtraukta į „Apple“ programėlę „Health“, surinks sveikatos duomenis iš prisijungusių ligoninių, klinikų ir paties „iPhone“, tad milijonai amerikiečių pirmą kartą galės tiesiogiai kontroliuoti savo sveikatos informaciją skaitmeninėje erdvėje.
Kitos technologijų milžinės irgi veržiasi į sveikatos priežiūros paslaugų sritį. Sausio 30-ąją „Amazon“ pranešė pradėjusi bendradarbiauti su „Berkshire Hathaway“ ir „JPMorgan Chase“, norėdama sukurti pelno nesiekiančią medicinos paslaugų bendrovę, aptarnaujančią tų įmonių darbuotojus. Pasitelkus technologijas medicinos paslaugas žadama teikti pigiau, negu siūlo tradiciniai sveikatos draudikai. Pernai elektroninės komercijos milžinė taip pat domėjosi, kaip pasinaudojusi sukauptomis logistikos žiniomis galėtų pradėti internetu prekiauti vaistais.