Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, gruodžio 12 d.


PASAULIS 2023. KULTŪRA
Holivudui sulaukus šimto metų, žiūrovų skoniai keičiasi sparčiau nei studijų statomi filmai
Tomas Wainwrightas

1923 m. Kalifornijos nekilnojamojo turto plėtotojai „Woodruff and Shoults“ kilo mintis pareklamuoti naujausią būsto projektą. Pulkas mulų į kalvą nuvilko trylika didžiulių baltų 15 metrų aukščio raidžių, reklamuojančių naująjį kompleksą „Hollywoodland“.

Po šimto metų ženklas tebestovi (tik po renovacijos 1949 m. neliko „land“). Bet po tuo ženklu vykstantis kino verslas keičiasi. Per keletą artimiausių metų tai, kokį turinį žiūri žmonės ir kaip, pasikeis labiau nei per tuos šimtą praėjusiųjų.

Jūs galite įsigyti spausdintą žurnalą „Pasaulis 2023“ mūsų prenumeratos puslapyje prenumeratoriai.lt Užsisakius darbo dienomis iki 16 val. žurnalą išsiųsime tą pačią dieną, užsakius savaitgalį arba vakare – kitą darbo dieną.

Iš 1923 m. atvykęs kino mylėtojas apstulbtų nuo šiandienos spalvų ir sinchronizuoto garso – prieš 100 metų tai tebebuvo eksperimento stadijos. Bet daug kas atrodytų pažįstama. Tokie kino studijų logotipai kaip „Universal“ gaublys ir „Paramount“ kalnas su žvaigždėmis bene sėkmingiausiuose XX a. 3-iojo dešimtmečio filmuose buvo rodomi taip pat, kaip rodomi šiandien. 2023 m. šimtąsias metines minės tiek „Disney“, tiek „Warner Bros“.

2023 01 08 06:45
Spausdinti