Pagrindinis jų dėmesys – metavisatai, automobiliams, sveikatos priežiūrai
Norėdami padaryti įspūdį investuotojams, įmonių vadovai vis dažniau griebiasi žodžio iš „i“ raidės. Aptardamos finansinius rezultatus „S&P 500“ įmonės per pastarąjį dešimtmetį pradėjo beveik dvigubai dažniau minėti „inovacijas“. Ir joks kitas sektorius apie jas nekalba tiek, kiek technologijų įmonės. Spausdintuvus ir asmeninius kompiuterius gaminančiai „Hewlett-Packard“ inovacijos kartais buvo kaip vieta nekilnojamojo turto agentui ar švietimas Tony Blairui – tokios svarbios, kad tą žodį būtina pakartoti vos ne iš eilės tris sykius.
Ar ne per daug jos tuo švaistosi? Per tuos dešimt metų dalis kritikų tvirtino, kad technologijų sektorius neduoda tiek inovacijų, kiek turėtų. Kai „Apple“ vadovas Timas Cookas pasakė, kad 2020-ieji įmonei buvo „visų laikų inovatyviausi metai“, nes išleistas naujas „iPhone“, „Mac“ ir kiti įrenginiai bei paslaugos, galėjo kilti jausmas, jog jis tam tikru atžvilgiu patvirtina kritikų teiginius. Įspūdingą pasiekimą reiškė tai, ką produktai gali padaryti ir kaip lengvai. Taip, kompiuteriai vis galingesni, o programos atlieka vis daugiau funkcijų. Bet kur skraidantys automobiliai, patarnaujantys robotai ir tiesioginio ryšio tarp protų įrenginiai?