Atliekos gali būti panaudojamos ir keliams tiesti.
Iš viso plastiko, pagaminto nuo XX a. 6-ojo dešimtmečio, neperdirbta nė 10 proc. Dažniausiai plastikas tiesiog išmetamas ir patenka į sąvartynus. Dalis plastiko šiukšlių išmėtoma gamtoje, iš kur gali patekti į upes, o iš jų ‒ į jūrą. Kol sulauksime pagerėjimo, plastiko atliekų problema dar paaštrės. Antai šiemet turėtų būti pagaminta apie 380 mln. tonų plastiko, taigi triskart su viršum daugiau nei bitumo, daugiausia naudojamo tiesiant pasaulio kelius – jo kasmet pagaminama 120 mln. tonų.
Šios medžiagos turi panašumų. Plastikas gaminamas iš naftos produktų, o bitumas yra šalutinis naftos perdirbimo produktas. Abi jos polimerinės – susideda iš ilgų molekulių, kurias sieja stiprus ryšys. Būtent tai užtikrina plastiko tvirtumą, prisideda prie jo ilgaamžiškumo. Tokios savybės praverčia ir kelininkams. Tiesiant kelius karštas bitumas sutvirtina užpildą iš smulkintų uolienų bei akmenų ir gaunama danga, paprastai vadinama asfaltu. Visa tai paskatino žmonės mąstyti: kodėl nepakeitus vieno polimero kitu?
Iš perdirbto plastiko jau gaminami produktai, pavyzdžiui, nutekamieji latakai ir kanalizacijos vamzdžiai. Dabar susidomėta jo taikymu keliuose. Rugsėjo 11-ąją Zvolėje, Nyderlanduose, atidarytas 30 metrų dviračių takas, kurio sudėtis – 70 proc. perdirbto plastiko, o kas liko – polipropilenas. Šioje atkarpoje bandomas naujas produktas „PlasticRoad“, kurį kartu su prancūzų naftos ir dujų bendrove „Total“ kuria dvi olandų įmonės – kelių statybos bendrovė KWS ir plastikinių vamzdžių gamintoja „Wavin“.