Pramogų mūšio laukas keliasi į Europą ir Aziją
COVID-19 privertus visų kraštų režisierius išjungti kameras, 2021 m. nebuvo daug naujų TV serialų. Bet atnaujinus filmavimus 2022 m. netrūks pasirinkimo. Pasaulyje pirmaujanti srautinė platforma „Netflix“ pristatys ketvirtą mokslinės fantastikos hito „Keisti dalykai“ („Stranger Things“) sezoną, o internetinės prekybos milžinės „Amazon“ pramogoms skirtas padalinys „Prime Video“ – įmantrią šalutinę „Žiedų valdovo“ istoriją, kurią pastatyti kainavo beveik pusę milijardo dolerių.
Tokių ir kitų salvių bus vykstant kovai dėl žiūrovų, arba vadinamiesiems srautinių platformų karams, kai pramogų pasaulio milžinės iš Holivudo ir Silicio slėnio varžosi, kuri daugiau išleis turiniui. Bet didumoje pasaulio „karuose“ kaunasi vos dvi trys kovotojos. „Netflix“ ir „Amazon“ pasiekiamos visur. Technologijų milžinės turinio atšaka „Apple TV+“ siūlo paslaugas daugiau nei 100 šalių. Visos kitos iš esmės dar tik ruošiasi.
2022 m. padėtis pasikeis, kitoms Holivudo srautinėms platformoms suskubus į naujas rinkas. Tarptautinė plėtra – puiki proga pritraukti dešimtis milijonų naujų klientų ir pasipildyti karo skrynias. Bet kovoti dėl prenumeratorių bus sunkiau nei tėvynėje.