Kai kuriems tai – bloga žinia
2017 m. birželį į jūrą nuleistas „Munich Maersk“ – informaciją ir transportą sujungusios technologinės santuokos vaikas. Kapitono tiltelis primena labai erdvią lakūnų kabiną. Pilna kompiuterinių ekranų – pamirškite žalvarį, visur vien stiklas. Šturvalas panašesnis į lėktuvo vairalazdę. Laivo nešamoms 214 tūkst. tonų plukdyti iš vieno uosto į kitą užtenka 28 žmonių įgulos. O pakraunant ir iškraunant 20 tūkst. konteinerių, kurie į jį telpa, darbą gali prižiūrėti tik vienas įgulos narys.
Tačiau „Munich Maersk“ – aukštos klasės išimtis, vienas geriausių laivų iš moderniausios flotilės, priklausančios didžiausiai pasaulio laivybos įmonei. Jis demonstruoja galimybes. Bet šiuo metu didžioji sektoriaus problema – nepadaryti darbai.
1985–2007 m. prekybos apimtys augo beveik dvigubai sparčiau nei pasaulinis BVP. Baigiantis XX a. į didžiausius pasaulio konteinerinius laivus tilpo tik apie 5 tūkst. konteinerių. Dabar atsirado tokių milžinų kaip „Munich Maersk“. Konsultacijų bendrovės BCG duomenimis, pasaulinis logistikos sektorius 2014 m. gavo 3,3 trln. eurų pajamų.