
Durims užsidarius jūsų korespondentei ėmė daužytis širdis. Ji buvo viena ištaigingame dviviečiame automobilyje, bet per daug įsitempusi, kad įvertintų odinius apmušalus ir panoraminius langus. Šešiolika saloną supančių sraigtų ėmė suktis, ir elektrinis vertikalaus kilimo ir tūpimo (eVKT) orlaivis (kitaip sakant, autonominis skraidantis automobilis) ėmė švelniai kilti.
Pasiekęs maždaug 50 m aukštį, iš kurio atsivėrė nuostabus vaizdas į Guangdžou pramoninio rajono kranus ir dokus, jis vėl nusileido į tą pačią vietą – jį sukūrusios bendrovės „EHang“ būstinę. Įmonė pakvietė „The Economist“ išbandyti šią transporto priemonę iškart po vieno socialinės žiniasklaidos nuomonės formuotojo ir prieš vieną iš įmonės investuotojų. Kovo mėnesį „EHang“ tapo pirmąja pasaulyje eVKT gamintoja, gavusia licenciją skraidinti keleivius komerciniais tikslais. Ji ketina artimiausiu metu pasiūlyti šiuos skrydžius Guangdžou ir kito didelio miesto, Hefėjaus, gyventojams.
IQ redakcija rašo apie verslą, politiką, kultūrą ir kitus svarbiausius visuomenės reiškinius. Mes kuriame kokybišką ir išskirtinį turinį. Kviečiame mus palaikyti prenumeruojant mūsų žurnalą sau ar jums artimiems žmonėms mūsų prenumeratos svetainėje https://prenumeratoriai.lt/. Užsisakiusiems žurnalą metams – visas turinys iq.lt svetainėje nemokamas.
Skraidančių automobilių era dar tik prasideda, bet kai kuriose Kinijos dalyse dronai jau skraidina siuntas. Dauguma Šendženo dangoraižiuose įsikūrusių biurų darbuotojų, šį pavasarį stovėjusių eilėje prie maisto pristatymo programėlės „Meituan“ kiosko, atrodė abejingi.