Meniu
Prenumerata

penktadienis, spalio 11 d.


MAŽMENINĖ PREKYBA
„Amazon“ pelnas trečiąjį ketvirtį sumažėjo daugiau nei 9 proc.
BNS
Unsplash

„Amazon“ ketvirtadienį pranešė, kad jos pelnas trečiąjį ketvirtį sumažėjo daugiau nei 9 proc. iki 2,9 mlrd. JAV dolerių, nepaisant išaugusių pardavimų, prie kurių prisidėjo ir „Prime day“ pardavimai.

Trečiąjį ketvirtį elektroninės prekybos milžinės pardavimai išaugo 15 proc. iki 127,1 mlrd. JAV dolerių, palyginti su 110,8 mlrd. JAV dolerių tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Klientų reakcija į dideles „Amazon“ nuolaidų ir išpardavimo kampanijas per pastaruosius keturis mėnesius buvo „gana teigiama“ ir „akivaizdu, kad ypač šiais neaiškiais ekonomikos laikais, klientai vertina „Amazon“ nuolatinį dėmesį vertei ir patogumui“, – sakė „Amazon“ vadovas Andy Jassy.

„Amazon“ akcijos atpigo 20 proc. iki 88,80 JAV dolerių, kai buvo paskelbti pelno duomenys.

JAV technologijų milžinių, kurios ilgai atrodė atsparios kitus sektorius užklupusioms ekonomikos problemoms, padėtis šiais metais yra ne tokia tvirta, lėtėjant augimui ir pajamų rodikliams griaunant investuotojų pasitikėjimą.

Nors „Amazon“ turi pelningą debesų kompiuterijos padalinį AWS ir srautinės televizijos platformą „Prime“, „Amazon“ iš esmės yra mažmenininkė, pažymėjo nepriklausomas technologijų analitikas Robas Enderle iš konsultacijų bendrovės „Enderle Group“.

„Kai žmonėms sunku sudurti galą su galu, mažmeninė prekyba dažniausiai nukenčia“, – teigė jis.

Ir nors bendrovės įkūrėjas ir buvęs generalinis direktorius Jeffas Bezosas išmanė mažmeninę prekybą, „jis išėjo žaisti su raketomis“ savo įmonėje „Blue Origin“, palikdamas „Amazon“ A. Jassy, ​​garsėjančio debesų kompiuterijos srities išmanymu, rankose, pridūrė analitikas.

„Amazon“ nėra debesų kompanija, ji yra mažmeninės prekybos įmonė, o atsakingu paskirtas debesų kompiuterijos specialistas“, – tvirtino R. Enderle.

2022 10 28 10:33
Spausdinti