Meniu
Prenumerata

ketvirtadienis, lapkričio 21 d.


VERSLAS
„Apple“ – vertingiausias prekės ženklas pasaulyje 10-us metus iš eilės
BNS
Unsplash

„Apple“ išlieka vertingiausiu prekės ženklu pasaulyje dešimtus metus iš eilės, rodo naujausios, šių metų „Interbrand Corp.“ apklausos rezultatai.

Per pastaruosius metus „Apple“ vertė išaugo 18 proc. iki 482,2 mlrd. JAV dolerių.

Į antrąją šių metų reitingo eilutę pakilo „Microsoft“ prekės ženklas, per metus pabrangęs 32 proc. iki 278,3 mlrd. dolerių, ir iš jos į trečiąją nustūmė „Amazon“, kurio vertė padidėjo gerokai kukliau – 10 proc. iki 274,8 mlrd. dolerių.

Ketvirtąją poziciją išlaikė „Google“ (šuolis 28 proc. iki 251,75 mlrd. dolerių), penktąją – „Samsung“ (17 proc. iki 87,7 mlrd. dolerių).

Pirmajame dešimtuke „Toyota“ (augimas 10 proc. iki 59,8 mlrd. dolerių) susikeitė vietomis su „Coca-Coca“ (nepakito – 57,5 mlrd. dolerių), „Mercedes-Benz“ liko aštuntas (augimas 10 proc. iki 56,1 mlrd. dolerių), į devintąją pakilo „Disney“ (augimas 14 proc. iki 50,3 mlrd. dolerių). Šių metų pirmąjį dešimtuką užbaigia pirmąkart į jį patekęs „Nike“ (prieaugis 18 proc. iki 50,3 mlrd. dolerių).

Šių metų pirmojo dešimtuko bendrovėms tenka 53 proc. visos pirmojo šimtuko prekės ženklų vertės.

2022-ųjų Top-100 prekės ženklų bendra vertė siekia 3,089 trln. JAV dolerių ir yra 16 proc. didesnė nei praėjusių metų.

Į pirmąjį šimtuką pakilo „Airbnd“, „Red Bull“, „Xiaomi“, o iš jo iškrito „Uber“, „Zoom“ ir „John Deere“.

„Interbrand“ savo skaičiavimuose atsižvelgia į bendrovių finansinius rezultatus, prekės ženklų įtaką vartotojų pirkimo sprendimams ir bendrovių galimybes apsirūpinti pajamomis.

Pirmąkart šis „Interbrand“ reitingas buvo paskelbtas 2001-aisiais. Tuomet jo Top-100 prekės ženklų bendra vertė sudarė 988 mlrd. dolerių, o tai reiškia, kad nuo to laiko ji išaugo 3,1 karto.

2022 11 11 11:51
Spausdinti